به کمک لباسهای هوشمند تشخیص زود هنگام بیماری حاد ریوی امکان پذیر شد

اختلال COPD به عنوان شایعترین علت  معلولیت و مرگ ناشی از بیماریهای ریوی شناخته شده است. تنگی نفس ، سرفه ، کاهش وزن ، فقدان انرژی از جمله علائم این بیماری می باشد. آسیب دیدگی ریه ها در COPD دائمی هستند و آمارها نشان داده اند افرادی که برونشیت مزمن دارند با احتمال بیشتری به […]

اختلال COPD به عنوان شایعترین علت  معلولیت و مرگ ناشی از بیماریهای ریوی شناخته شده است. تنگی نفس ، سرفه ، کاهش وزن ، فقدان انرژی از جمله علائم این بیماری می باشد. آسیب دیدگی ریه ها در COPD دائمی هستند و آمارها نشان داده اند افرادی که برونشیت مزمن دارند با احتمال بیشتری به آن دچار می شوند. محققان با تولید لباس هوشمندی که قابلیت تشخیص و کنترل این بیماری حاد ریوی را دارد ، در تلاشند تا تعداد مرگ و میر ناشی از آن را در دنیا کاهش دهند.

به گزارش سرویس اخبارعلمی سایت تک نیوز ، این پیراهن هوشمند با اندازه گیری علائم ریه افراد می تواند نشانه های اولیه ابتلا به این بیماری را تشخیص دهد. همچنین از این محصول جدید می توان جهت نظارت و تحت کنترل قرار دادن بیماران مبتلا به COPD بهره گرفت. داده های  بدست آمده توسط پیراهن هوشمند قابل انتقال به یک برنامه تلفن همراه است و به آسانی در دسترس اشخاص نیازمند به این فناوری سودمند پزشکی قرار می گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال