تست باتری پرچمدار قدرتمند موتورولا، یعنی Motorola Droid Turbo

یک نمایشگر 5.2 اینچ با رزولوشن 2560 × 1440 را با گوریلاگلس 3 بپوشانید، در زیر آن پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 805 با 4 هسته 2.7 گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو 420 قرار دهید، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 21 مگاپیکسلی هم به آن بیافزایید. حالا کافی است در پشت […]

یک نمایشگر 5.2 اینچ با رزولوشن 2560 × 1440 را با گوریلاگلس 3 بپوشانید، در زیر آن پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 805 با 4 هسته 2.7 گیگاهرتزی و گرافیک آدرنو 420 قرار دهید، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 21 مگاپیکسلی هم به آن بیافزایید. حالا کافی است در پشت اینها یک باتری قدرتمند 3900 میلی آمپری قرار دهید! موتورولا دروید توربو آماده است!

یکی از بهترین تلفنهای هوشمند حال حاضر دنیا از هر لحاظ؛ با طراحی خاص موتورولا، کیفیت ساخت بالا، پوشش نانو برای قطعات داخلی جهت پیشگیری از مشکلات احتمالی به واسطه ورود آب به داخل دستگاه و اندروید تقریبا خالص (ورژن 4.4.4 که بزودی به 5.0 آپدیت خواهد شد).

با وجود این مشخصات و این حجم باتری در این دستگاه، شاید بتوان آن را یک رقیب کاملا جدی برای LG G3 (از هر نظر از جمله اندازه و مشخصات فنی) دانست که بزرگترین عیب G3 را نیز که عمر باتری نسبتا کم آن بود پوشش داده است.

در تست های انجام شده توسط وبسایت GSMarena، این تلفن هوشمند توانسته است در تست مکالمه 3G به رکورد 30 ساعت و 9 دقیقه دست یابد. 11 ساعت و 31 دقیقه وبگردی با WiFi و 13 ساعت و 41 دقیقه پخش ویدئو نیز رکورد ثبت شده برای تست های بعدی این دستگاه هستند.

اما اگر شما روزانه یک ساعت وبگردی کنید، یک ساعت ویدئو ببینید و یک ساعت نیز مکالمه تلفنی داشته باشید، باتری تلفن هوشمندتان چقدر دوام خواهد آورد؟ رکورد 90 ساعت یعنی چیزی نزدیک به 4 روز استفاده با یک بار شارژ و بدون استفاده از حالت ذخیره انرژی یک رکورد بسیار خوب محسوب میشود که دروید توربو در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

هرچند این مدت شارژدهی بسیار خوب به نظر می آید، اما باید دید موتورولا پس از آپدیت به اندروید 5 چه خواهد کرد!

نظر شما در این باره چیست؟

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال