تست باتری Apple iPad Air 2

تبلت پرچمدار جدید اپل همراه با تغییرات نسبتا خوبی عرضه شد که از جمله ی آنها میتوان به پردازنده جدید و قدرتمند Apple A8x با 3 هسته ی 1.5 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی اشاره کرد. این تبلت همچنین نازک تر و سبک تر شده به طوری که وزنش به 437 گرم و قطرش به […]

تبلت پرچمدار جدید اپل همراه با تغییرات نسبتا خوبی عرضه شد که از جمله ی آنها میتوان به پردازنده جدید و قدرتمند Apple A8x با 3 هسته ی 1.5 گیگاهرتزی و رم 2 گیگابایتی اشاره کرد.

این تبلت همچنین نازک تر و سبک تر شده به طوری که وزنش به 437 گرم و قطرش به تنها 6.1 میلیمتر رسیده است. حافظه داخلی 16، 64 و 128 گیگابایت، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 1.2 مگاپیکسل در کنار نمایشگر ضد خش 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 × 1536 پیکسل سایر مشخصات آن را تشکیل میدهند.

اما ایراداتی که میتوان به آن گرفت، حذف شدن کلید سکوت/قفل چرخش صفحه نسبت به آیپد قبلی، نبود شیار کارت حافظه، نبود GPS در ورژن وای-فای و عدم بهینه سازی سیستم عامل iOS 8.1 برای تبلت (از سیستم عامل آیفون بدون هیچ تغییر ظاهری برای آیپد استفاده میشود) اشاره کرد.

اما در زمینه عمر باتری، باید گفت اپل ضمن کاهش قطر تبلت نسبتا خوب عمل کرده و در حالت کلی عمر باتری آن مشابه آیپد ایر قبلی (با کمی کاهش) میباشد.

در تست وبگردی با Wi-Fi آیپد ایر 2 توانسته است 10 ساعت و 5 دقیقه پاسخگو باشد، در حالی که این رکورد برای آیپد ایر قبلی 12 ساعت و 50 دقیقه بوده است.

اما در تست پخش ویدئو این تغییر رکورد نسبت به آیپد ایر قبلی برعکس بوده و آیپد ایر 2 توانسته است با رکورد 11 ساعت و 41 دقیقه، آیپد ایر قبلی را که رکورد 10 ساعت و 10 دقیقه به دست آورده بود پشت سر بگذارد.

درنهایت میتوان گفت آیپد ایر جدید برای پخش ویدئو مقداری بهینه سازی شده که احتمالا ورژن جدید سیستم عامل اپل در آن بی تاثیر نبوده است.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال