تست باتری Apple iPhone 6

شرکت اپل، آیفون 6 را درحالی با نمایشگر حدود 35 درصد بزرگتر و 40 درصد پیکسل بیشتر نسبت به آیفون 5s معرفی کرد که باتری آن تنها 15 درصد بیشتر شده بود. اپل همچنین قول 10 ساعت استفاده ی مداوم (تماس تلفنی، وبگردی یا پخش ویدئو) و حداکثر 250 ساعت آماده باش را برای آیفون […]

شرکت اپل، آیفون 6 را درحالی با نمایشگر حدود 35 درصد بزرگتر و 40 درصد پیکسل بیشتر نسبت به آیفون 5s معرفی کرد که باتری آن تنها 15 درصد بیشتر شده بود.

اپل همچنین قول 10 ساعت استفاده ی مداوم (تماس تلفنی، وبگردی یا پخش ویدئو) و حداکثر 250 ساعت آماده باش را برای آیفون 6 داده بود. اما بیایید ببینیم این قول اپل تا چه حد در تست های انجام گرفته، محقق شده است؟

وبسایت GSMarena که یکی از بزرگترین و معتبرترین منابع برای دنیای موبایل است، آیفون 6 را مورد بررسی قرار داده تا پاسخ سوالمان را نشان دهد.

بر اساس بررسی های صورت گرفته، ظاهرا آیفون 6 با یک بار شارژ کامل تنها 160 ساعت در حالت آماده به کار دوام آورده است.

در تست های بعدی نیز که شامل مکالمه تلفنی در شبکه 3G، وبگردی با Wi-Fi و پخش ویدئو میباشد نیز این تلفن هوشمند توانسته است به رکورد های 8 ساعت و 11 دقیقه (تماس تلفنی)، 10 ساعت و 29 دقیقه (وبگردی) و 9 ساعت و 24 دقیقه (پخش ویدئو) دست یابد.

حال اگر به تست های انجام شده روی آیفون 5s نگاهی بیاندازیم، متوجه میشویم که اپل در تست مکالمه تلفنی به شدت ضعیف عمل کرده و رکورد 10 ساعت و 46 دقیقه ای آیفون 5s را با حدود 2 ساعت و 35 دقیقه کمتر از دست داده است.

در پخش ویدئو نیز آیفون 6 حدود 1 ساعت کمتر از آیفون قبلی دوام آورده و تنها پیشرفت آیفون جدید، نیم ساعت رکورد بیشتر در وبگردی است.

درنهایت اگر شما صاحب آیفون 6 شوید، میتوانید با استفاده ی روزانه برای 1 ساعت پخش ویدئو، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماس تلفنی، با یک بار شارژ کامل 55 ساعت (کمی بیشتر از 2 روز) آیفون خود را در اختیار داشته باشید که این رکورد 1 ساعت بیشتر از آیفون 5s است و به دلیل عمر بیشتر آیفون 6 در حالت آماده باش حاصل شده است.

apple-iphone-5s-battery-test

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال