تصاویر لو رفته از فبلت Pantech

تصاویر و فیلم هایی از فبلت Pantech که هنوز به طور رسمی معرفی نشده منتشر شده است. این فبلت که به احتمال زیاد Vega IM-A920S نام دارد از خانواده ی Secret Note شرکت Pantech است که بعید نیست چندی بعد در کشور بومی اش یعنی کره ی جنوبی عرضه شود. این تصاویر به ما جزییاتی […]

تصاویر و فیلم هایی از فبلت Pantech که هنوز به طور رسمی معرفی نشده منتشر شده است. این فبلت که به احتمال زیاد Vega IM-A920S نام دارد از خانواده ی Secret Note شرکت Pantech است که بعید نیست چندی بعد در کشور بومی اش یعنی کره ی جنوبی عرضه شود.

این تصاویر به ما جزییاتی درباره ی سخت افزار این فبات نیز نشان می دهند، بطور مثال می توان دریافت که این فبلت آنتن تلوزیون دارد که مخصوی دستگاه های کره ای است و همچنین به اسکنر اثر انگشت نیز مجهز است.

Pantech Vega IM-A920S توسط پردازنده ی کوالکام اسنپدارگون 800 چهار هسته ای با کلاک 2.3 گیگاهرتز پشتیبانی می شود و جی پی یو Adreno 330 آن را همراهی می کند. از سایر ویژگی های این فبلت می توان به 2 گیگابایت حافظه ی رمف 16 گیگابایت حافظه ی داخلی و درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد.

همچنین این فبلت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی ISP است و دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل است که یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می کند. سیستم عامل این دستگاه آندروید کیت کت 4.4.2 است.

با تام این ویژگی ها انتظار نمی رود این تلفن هوشمند با گلکسی نوت3 و4 در بازار رقابت حاضر شود و تنها می تواند بازار محلی خود را از محصولات با کیفیتش اشباع کند. در ادامه تصاویر بیشتری از این محصول خواهیم دید:

 

 

12 1234

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال