کمپانی بزرگ و کره ای “پنتک” برای فروش گذاشته شده است!

وقتی در رابطه با کمپانی های بزرگ کره ی جنوبی که در تکنولوژی و فن آوری پیشگام هستند سخن به میان می آید، نام دو غول بزرگ “سامسونگ” و “ال جی” تداعی می شود، کمپانی های بزرگی که باعث شده اند تا شرکتی همچون “پنتک” که سومین شرکت پیشگام در تولیدات فن آوری و تلفن های […]

وقتی در رابطه با کمپانی های بزرگ کره ی جنوبی که در تکنولوژی و فن آوری پیشگام هستند سخن به میان می آید، نام دو غول بزرگ “سامسونگ” و “ال جی” تداعی می شود، کمپانی های بزرگی که باعث شده اند تا شرکتی همچون “پنتک” که سومین شرکت پیشگام در تولیدات فن آوری و تلفن های هوشمند در کره ی جنوبی می باشد، برای فروش گذاشته شود.

در سایه ی ال جی و سامسونگ بودن شرکت پنتک، باعث شده است تا این شرکت دو سال پیاپی را با ضرر و زیان رو به رو شود و مدیران تصمیم گرفته اند تا با فروش این شرکت، از ضرر و زیان بیشتر جلوگیری کنند.

از چند سال پیش تا کنون، بازار موبایل کره ی جنوبی به حالتی وطن پرستانه تبدیل شده بود و حدود 90 درصد مردم به سراغ محصولات وطنی خود بودند. پس از آن، منتقدین تصور می کردند که کمپانی های تولید کننده ی تلفن های هوشمند در هند و چین می توانند بازار کره ی جنوبی را تسخیر کنند اما این اتفاق نیز نیتفتاد. اما پیشرفت روز افزون شرکت هایی همچون کوآلکام و سامسونگ، سبب شد تا رفته رفته کمپانی پنتک به انزوا رود و سیا.ست های این شرکت با شکست مواجه شود.

حال پنتک با انبار هایی پر از تلفن های هوشمند فروش نرفته، برای فروش گذاشته شده است تا شاید این شرکت به روز های اوج خود و زمانی که در کره ی جنوبی حرف اول را میزد، باز گردد…

لینک کوتاه | منبع : Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال