تصویر منتشر شده از LG G4، چیپ Snapdragon 808 را نشان می‌دهد

یازدهم فروردین بود که بنچمارکی از گوشی‌هوشمند LG G4 منتشر شد که نشان می‌داد پرجم‌دار جدید ال‌جی، از چیپ Snapdragon 808 استفاده می‌کند. حالا تصویر جدیدی از این گوشی‌ درز پیدا کرده که در آن، این موضوع تایید شده و چیپ Snapdragon 808 با 6 هسته‌ی پردازشگر دیده می‌شود، چیپی که نسبت به  Snapdragon 810، […]

یازدهم فروردین بود که بنچمارکی از گوشی‌هوشمند LG G4 منتشر شد که نشان می‌داد پرجم‌دار جدید ال‌جی، از چیپ Snapdragon 808 استفاده می‌کند. حالا تصویر جدیدی از این گوشی‌ درز پیدا کرده که در آن، این موضوع تایید شده و چیپ Snapdragon 808 با 6 هسته‌ی پردازشگر دیده می‌شود، چیپی که نسبت به  Snapdragon 810، دو هسته‌ی پردازشی Cortex-A57 را کمتر دارد.

البته با اخبار بسیار زیادی که در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر می‌شود، کمی سخت است تا این موضوع را تایید کنیم اما عکس منتشر شده، نرم‌افزار معتبر CPU-Z را نشان می‌دهد. اطلاعات دیگری که می‌توانیم آنها را به عنوان شایعاتی جدیدی در نظر گرفت، شامل پردازشگر گرافیکی Adreno 418 و فن‌آوری ساخت 28 نانومتری این تراشه می‌شود، اما تا جایی که ما اطلاع داریم، تراشه‌ی Snapdragon 808 به خاطر داشتن مصرف برق کمتر، از فن‌آوری ساخت 20 نانومتری بهره می‌برد! همین موضوع می‌تواند تا حد زیادی ما را مشکوک سازد و ذهن ما را از معماری “Krait 450” منحرف نماید.

هوآوی نیز در پرچم‌دار جدید خود تنها از هسته‌های پردازشی Cortex-A53 استفاده کرده و معتقد است که هسته‌های Cortex-A57 می‌توانند باعث تولید گرمای اضافی شوند. این هسته‌های پردازشی از کلاک و سرعت بالاتری برخوردار هستند و اگر LG G4 با چنین مشخصاتی در حال ساخت باشد، پرچم‌دار جدید هوآوی نیز LG را در این زمینه مغلوب خود کرده است!

نتایج آخری که از سوی وب‌سایت GFX Bench منتشر شده، نشان می‌دهد که پردازشگر گرافیکی Adreno 418، نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Adreno 330 که در LG G3 به رفته، می‌باشد اما به‌کارگیری Adreno 430 در LG G Flex 2، می‌تواند عنوان پرچم‌داری را از LG G4 بگیرد.

همانطور که می‌بینید، مطالب ضد و نقیض بسیار زیادی در مورد گوشی‌هوشمند جدید ال‌جی منتشر شده که به هیچ شکل، نمی‌توان به هیچ‌کدام از آنها اتکا کرد. با این‌وجود، باید تا 28 آوریل و منتظر مراسم رسمی رونمایی LG G4 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال