تصاویر لو رفته از Gionee GN9005؛ رکورد دار نازکترین گوشی هوشمند دنیا

تلفن هوشمند جدید Gionee GN9005 در چند تصویر جنجالی اخیرا از طریق وب سایت های چینی لو رفته است. این تلفن هوشمند قطری معادل پنج میلی متر دارد و با عرضه اش در بازار رکورد دار نازکترین گوشی هوشمند بازار خواهد بود. این تلفن با صفحه نمایش 4.8 اینچی با صفحه نمایش AMOLED به دبازار […]

تلفن هوشمند جدید Gionee GN9005 در چند تصویر جنجالی اخیرا از طریق وب سایت های چینی لو رفته است. این تلفن هوشمند قطری معادل پنج میلی متر دارد و با عرضه اش در بازار رکورد دار نازکترین گوشی هوشمند بازار خواهد بود.

این تلفن با صفحه نمایش 4.8 اینچی با صفحه نمایش AMOLED به دبازار عرضه خواهد شد. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه ی رم و یک باتری 2050 میلی آمپری اشاره کرد.

دوربین اصلی این تلفن 8 مگاپیکسل است، با یک فلاش LED همراه است و می تواند با کیفیت 720  فیلم بگیرد. دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز 5 مگاپیکسل است. همچنین این دستگاه با سیستم عامل آندروید نسخه ی Jelly Bean 4.3 راهی قفسه های فروشگاه ها خواهد شد.

قیمت و زمان دقیق عرضه ی این تلفن هوشمند مشخص نیست ولی شواهد نشان می دهند مدت زمان زیادی نباید منتظر این تلفن هوشمند باشیم.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال