دهم دسامبر Vivo X5 Max؛ نازک ترین تلفن هوشمند دنیا معرفی خواهد شد

ویوو اخیرا تایید کرد که به سورت رسمی تلفن هوشمند X5 Max را در دهم دسامبر معرفی خواهد کرد. نکته قابل توجه درباره ی این تلفن هوشمند قطر 4.75 میلی متری آن است که پس معرفی رسمی آن را به نازک ترین تلفن هوشمند دنیا تبدیل خواهد کرد. در حال حاضر، نازک ترین تلفن هوشمند […]

ویوو اخیرا تایید کرد که به سورت رسمی تلفن هوشمند X5 Max را در دهم دسامبر معرفی خواهد کرد. نکته قابل توجه درباره ی این تلفن هوشمند قطر 4.75 میلی متری آن است که پس معرفی رسمی آن را به نازک ترین تلفن هوشمند دنیا تبدیل خواهد کرد.

در حال حاضر، نازک ترین تلفن هوشمند دنیا Oppo R5 است که اندازه ی های 148.9 x 74.5 x 4.85 میلی متر را به خود اختصاص داده است. در واقع در دنیای واقعی هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد تلفن هوشمند آینده ی ویوو از اوپو آر5 نازکتر است اما برای ویوو مسئله ی بسیار مهمی است.

بر خلاف اوپو آر 5 ویوو ایکس 5 مکس فیش صدای 3.5 میلی متر خواهد داشت که نشان می دهد ویوو قصد دارد دستگاه های استاندارد نازک بسازد.

اندروید 4.4 کیت کت بر روی ویوو ایکس 5 مکس از پیش نصب شده و صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد داشت. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به اتصال ال تی ای، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، دو گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی 8 هسته ای MediaTek با کلاک 1.7 گیگاهرتز اشاره کرد. اگر این تلفن هوشمند خارج از چین نیز عرضه شود مایلید یکی از آنها داشته باشید؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال