تصاویر لو رفته لنووا Sisley با الهام از طراحی آیفون 6

لنووا در حال کار کردن بر روی تلفن هوشمند اندرویدی با نام Sisley است که اخیرا تصاویری از طراحی این تلفن هوشمند نیز لو رفت. به نظر می رسد طراحان لنووا شدیدا تحت تاثیر شیوه ی طراحی اپل هستند و این تلفن هوشمند را طوری طراحی کرده اند که شایعات بیان کرده بودند آیفون 6 […]

لنووا در حال کار کردن بر روی تلفن هوشمند اندرویدی با نام Sisley است که اخیرا تصاویری از طراحی این تلفن هوشمند نیز لو رفت. به نظر می رسد طراحان لنووا شدیدا تحت تاثیر شیوه ی طراحی اپل هستند و این تلفن هوشمند را طوری طراحی کرده اند که شایعات بیان کرده بودند آیفون 6 به این شکل خواهد بود!

بنا به گزارشات منبعی که عکس ها را منتشر کرده، ضخامت این تلفن هوشمند 6.9 میلی متر خواهد بود. اگر بخواهیم نگاهی به ویژگی های این تلفن هوشمند بیاندازیم باید بدانیم شایعات عنوان کرده اند این تلفن هوشمند صفحه نمایشی 5 اینچی با رزلوشن 720p خواهد داشت. دوربین اصلی این تلفن هوشمند 13 مگاپیکسل با یک فلاش ال ای دی خواهد بود. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و پردازنده ای از کمپانی مدیاتک است.

اطلاعاتی از نحوه ی عرضه ی این تلفن هوشمند در دسترس نیست. البته باید دید اپل چه واکنشی به عرضه ی این تلفن هوشمند نشان خواهد داد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال