تغییرات جدید در خط تولید محصولات نوکیا

مایکروسافت این روزها بسیار خبر ساز شده است، بعد از اینکه امروز مدیر عامل شرکت عنوان کرد که در سال آینده 18 هزار نفر از کارمندانش را اخراج خواهد کرد، گفت که سری نوکیا ایکس را به خط تولید لومیاهای ویندوزی تبدیل خواهد کرد. بنا به اخبار حاصله تا 18 ماه آینده پشتیبانی نوکیا آشا […]

مایکروسافت این روزها بسیار خبر ساز شده است، بعد از اینکه امروز مدیر عامل شرکت عنوان کرد که در سال آینده 18 هزار نفر از کارمندانش را اخراج خواهد کرد، گفت که سری نوکیا ایکس را به خط تولید لومیاهای ویندوزی تبدیل خواهد کرد.

بنا به اخبار حاصله تا 18 ماه آینده پشتیبانی نوکیا آشا و سری 40 را قطع خواهد نمود، خط نوکیا ایکس نیز با کمی تاخیر در کنار سایر محصولات شرکت خواهد ماند.

آخرین نوکیا آشا اواخر فوریه امسال عرضه شد این دستگاه که آشا 230 نام داشت ارزان ترین دستگاه تاچ اسکرین موجود در بازار با قیمت 62 دلار لقب گرفت.

Harlow  سرپرست بخش تلفن های مایکروسافت: ” از آنجایی که تا کنون هدف نوکیا کیفیت سخت افزار بوده و تا حد زیادی موفق بوده است، برای جلب حداکثر رضایت مشتریان هدف مایکروسافت در کنار کیفیت قطعات ارتقای نرم افزاری نیز هست”

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال