تفاوت فاحش عمر باتری سامسونگ گلکسی نوت 4 با گلکسی نوت Edge

سامسونگ گلکسی نوت Edge از نظر بسیاری از ویژگی ها شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 4 است و تنها تفاوت آن صفحه نمایش خمیده کوچک در سمت راست تلفن هوشمند است  که باعث شده است باتری کمی کوچک تر شود. ظرفیت باتری گلکسی نوت 4 3220 میلی آمپر است در صورتی که باتری نوت edge […]

سامسونگ گلکسی نوت Edge از نظر بسیاری از ویژگی ها شبیه به سامسونگ گلکسی نوت 4 است و تنها تفاوت آن صفحه نمایش خمیده کوچک در سمت راست تلفن هوشمند است  که باعث شده است باتری کمی کوچک تر شود. ظرفیت باتری گلکسی نوت 4 3220 میلی آمپر است در صورتی که باتری نوت edge تنها 3000 میلی آمپر است.

تفاوت صفحه نمایش و میزان استفاده ی نرم افزارهای مربوط به صفحه نمایش خمیده از باتری به حدی است که بیشتر از کمبود 220 میلی آمپری باتری به چشم می آید.

طبق معمول تست عمر باتری این تلفن هوشمند را با مکالمه ی 3G آغاز می کنیم. گلکسی نوت 4 در این زمینه بسیار عالی عمل کرد اما گلکسی نوت Edge از همتایش 7 ساعت کمتر دوام آورد. این میزان ساعت دستگاه را در میان تلفن های هوشمند خوب از نظر عمر باتری قرار می دهد اما باز از گلکسی نوت 4 خیلی کمتر است.

111

در وب گردی این تلفن هوشمند 9 ساعت را به خود اختصاص داده که از همتایش با صفحه نمایش فلت یک ساعت و نیم کمتر است. 9 ساعت زمان مناسبی برای یک پرچمدار مدرن نیست.

11

در نمایش ویدئو ها گلکسی نوت edge امکانی دارد که آیکون های کنترل و پلی کردن ویدئو در بخش خمیده ی صفحه نمایش قرار می گیرند بنابراین صفحه نمایش با رزلوشن کیو اچ دی به صورت فول فریم ویدئو را نمایش می دهد، به هر حال رکورد ثبت شده برای این دستگاه 7 ساعت کمتر از نوت 4 است، این میزان ساعت تفاوت فاحش ترین فاصله در میان تست های انجام شده است.

222

ممکن است آپدیت این دستگاه به اندروید 5.0 لالی پاپ عمر باتری این دستگاه را افزایش دهد، حداقل می توان امید وار بود، در تصویر زیر نتایج کلی این تست را مشاهده می کنید.

battery-test-2

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال