تلفنهای هوشمند خود را با استفاده از کیسه های ارزان پلاستیکی aLOKSAK ضد آب کنید

مطمئنا اگر شما تاکنون گوشی هوشمند مناسب ضد آب جستجو کرده باشید شاهد قیمت های چند صد دلاری آنها شده اید. اما ما یک پیشنهاد جالب برای شما داریم که حتما پس از آشنایی با آن همیشه از آن استفاده خواهید کرد و پول زیادی برای این کار اتلاف نخواهید کرد. aLOKSAK یک راه ارزان […]

مطمئنا اگر شما تاکنون گوشی هوشمند مناسب ضد آب جستجو کرده باشید شاهد قیمت های چند صد دلاری آنها شده اید. اما ما یک پیشنهاد جالب برای شما داریم که حتما پس از آشنایی با آن همیشه از آن استفاده خواهید کرد و پول زیادی برای این کار اتلاف نخواهید کرد.
aLOKSAK یک راه ارزان وساده برایهر دستگاه ضد آب است که قابل استفاده برای همه ی گوشی ها و تبلت ها می باشد. مزایای استفاده از aLOKSAK روشن است: سبک و حمل آن آسان است و متناسب با تمام اندازه ها و شکل ها ساخته شده است.

aLOKSAK امکان عکسبرداری در زیر آب و دسترسی کامل به صفحه نمایش لمسی تلفن خود را برای شما فراهم می کند و در استخر می توانید بدون خطر خرابی دستگاه خود از آن استفاده کنید.

در نهایت، aLOKSAK یکبار مصرف است و به صورت بسته بندی عرضه می شود که شما می توانید با 8 دلار 3 بسته در اندازه ی کوچک تهیه کنید. پس اگر به دستگاه ضد آب نیاز دارید می توانید بدون پرداخت صدها دلار به راحتی و با قیمت ارزان گوشی موبایل یا تبلت خود را ضد آب کنید.

fb18e268-36e9-4122-ad11-4b056f418d1e

لینک کوتاه| منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال