هفت ویژگی که دوست داریم در گلکسی S7 سامسونگ مشاهده کنیم

گلکسی اس 7 را می‌توان جز یکی از بهترین پرچم‌دارهای سال 2016 دانست و بسیاری منتظرند تا این گوشی توسط شرکت کره‌ای سامسونگ معرفی شود. باوجود اینکه شایعات زیادی از این گوشی منتشر شده است هنوز نمی‌توان به نظری واحد در مورد مشخصات فنی این گوشی دست یافت؛ علاوه‌بر این هر کسی دوست دارد در […]

گلکسی اس 7 را می‌توان جز یکی از بهترین پرچم‌دارهای سال 2016 دانست و بسیاری منتظرند تا این گوشی توسط شرکت کره‌ای سامسونگ معرفی شود. باوجود اینکه شایعات زیادی از این گوشی منتشر شده است هنوز نمی‌توان به نظری واحد در مورد مشخصات فنی این گوشی دست یافت؛ علاوه‌بر این هر کسی دوست دارد در گوشی محبوب خود ویژگی‌هایی را مشاهده کند و با استفاده از آن‌ها از این ویژگی‌ها لذت ببرد. در اینچا به ویژگی‌هایی در گلکسی اس 7 می‌پردازیم که دوست داریم سامسونگ آن را به کار گیرد اما نمی‌توان مطمئن شد که این امکانات به راستی در گلکسی اس 7 دیده شود. 7 ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم به شرح زیر است:

1. جنس بدنه

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

گلکسی اس 6 سامسونگ توانست نهایتا به یک پرچم‌دار فلزی از این شرکت تبدیل شود اما این پرچم‌دار از لحاظ جنس بدنه مشکلاتی را داشت. برای مثال جذب اثر انگشت به شکل وحشتناک از مشخصات شیشه‌ای بودن بدنه‌ی گلکسی اس 6 بود. همچنین گلکسی اس 6 به طرز باورنکردنی سر بود و هر لحظه امکان سر خوردن از دست شما وجود دارد به همین علت سامسونگ بهتر است طراحی بهتری را در جنس بدنه‌ی پرچم‌دار بعدی خود به کار گیرد.

2. تغییرات در رابط کاربری

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

رابط کاربری معروف سامسونگ موسوم به تاچ‌ویز یکی از نکات برتر گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 بوده و است اما این رابط کاربری هنوز هم جای کار دارد و می‌تواند به رابط کاربری بهتری هم تبدیل شود. در تصویر بالا شاهد تصویری فاش شده از رابط کاربری سامسونگ در گلکسی نوت 5 همراه با اندروید لالی‌پاپ هستیم و در سمت چپ نیز شاهد اندروید مارشمالو در این گوشی هستیم. به نظر می‌رسد سامسونگ تغییراتی جزئی اما کاربری را در رابط کاربری بعدی خود به کار خواهد برد.

3. نرم‌افزارهای پیش‌فرض کمتر

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

در گلکسی اس 6 شاهد نرم‌افزارهای پیش‌فرض بسیاری در گوشی از جمله آمازون و برنامه‌های دیگر مایکروسافت بودیم. شاید کمی بعید به نظر برسد که این امر اجرایی شود اما طبیعتا هر کسی دوست دارد تا از نرم‌افزارهای طراحی شده‌ی مخصوص خود گوشی استفاده کند و کمتر شاهد نرم‌افزارهای پیش‌فرض از شرکت‌های دیگر باشد. البته فراموش نکنید که سامسونگ برای قراردادن برنامه‌های دیگر شرکت‌ها با آن‌ها قرارداد امضا می‌کند و رهایی از این برنامه‌ها تقریبا و فعلا غیر ممکن بوده اما بهتر است حداقل این برنامه‌ها را در لیست دانلود پیشنهادی قرار دهد.

4. ویرایشگر ویدئوی 4K

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

گلکسی اس 6 سامسونگ قابلیت ضبط تصاویر را با رزولوشن 4K دارد و کیفیت آن نیز قابل قبول است اما همین که سامسونگ نتوانسته ویرایشگر ویدئو را برای چنین رزولوشنی قرار دهد و کاربر را مجبور می‌کند به سمت رایانه‌ی شخصی خود رود کمی عجیب است. پس بهتر است سامسونگ به فکر این موضوع نیز باشد و ویرایشگر ویدئوی 4K را در پرچم‌دار بعدی خو قرار دهد.

5.  تنها به اضافه کردن تاچ سه‌بعدی و تصاویر زنده از آیفون اپل بسنده نکن!

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

شایعات گذشته حاکی از این هستند که سامسونگ دو ویژگی را از آیفون‌های اپل در گوشی خود قرار خواهد داد. قابلیت تاچ سه بعدی که به فشار دست بر روی نمایشگر حساس خواهد بود و تصاویر زنده‌ی آیفون که به تازگی به گوشی‌های اپل اضافه شده است.  ما این انتظار را از سامسونگ داریم تا خود نیز ویژگی‌هایی جدیدی به پرچم‌دار بعدیش اضافه کند و تنها به اضافه کردن این دو مورد بسنده نکند. حتی اگر تنها این دو مورد را به گلکسی اس 7 اضافه کرد سعی کند ویژگی‌های جالب‌تری را به آن‌ها اضافه کند. شما چه فکر می‌کنید؟

6. ضد آب بودن

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

گلکسی اس 5 شاید از نظر ظاهری نتواند با گلکسی اس 6 رقابت کند اما همین که سامسونگ این گوشی را ضد آب نمود توانست بسیاری از کاربران را به خود جذب کند. در سال 2015 تنها گوشی ضد آب سامسونگ گلکسی اس 6 اکتیو بود و دیگر شاهد گوشی ضد آب از طرف سامسونگ نبودیم. بهترا ست امیدوار باشیم که سامسونگ این قابلیت را به گلکسی اس 7 برگرداند.

7. بهبود کیفیت اسپیکر گوشی

هفت ویژگی که دوست داریم در هفتمین پرچم‌دار سامسونگ مشاهده کنیم

اسپیکر گلکسی اس 6 سامسونگ در قسمت پایینی گوشی همانند عکس بالا قرار داشت و قطعا از کیفیت بالاتری نسبت به پرچم‌دارهای قبلی این شرکت برخوردار بود اما همین اسپیکرها در حالتی که صدا به حداکثر رسیده باشند دچار مشکل می‌شوند و از کیفیت خوب آن‌ها کاسته می‌شود و هنوز جای کار زیادی دارند. گلکسی اس 7 بهتر است کیفیت واضح‌تری را از خود به نمایش بگذارد تا بتواند کاربران خود را راضی کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال