تلفن هوشمند 3.8 میلی متری Vivo!

رقابت تولید نازکترین تلفن هوشمند دنیا از قبل جدی تر پیگیری می شود و اکنون تصاویر لو رفته نشان می دهند احتمالا کمپانی ویوو نیز وارد این رقابت خواهد شد. ویوو در حال کار کردن بر روی یک تلفن هوشمند 3.8 میلی متری است. رکورد نازکترین تلفن هوشمند دنیا اکنون متعلق به Gionee Elife S5.1 […]

رقابت تولید نازکترین تلفن هوشمند دنیا از قبل جدی تر پیگیری می شود و اکنون تصاویر لو رفته نشان می دهند احتمالا کمپانی ویوو نیز وارد این رقابت خواهد شد. ویوو در حال کار کردن بر روی یک تلفن هوشمند 3.8 میلی متری است. رکورد نازکترین تلفن هوشمند دنیا اکنون متعلق به Gionee Elife S5.1 است که اگر ویوو دست به تولید تلفن هوشمند جدیدش بزند با فاصله ی 1.3 میلی متر از پرچمدار قبلی رکورد دار خواهد شد.

تصویر بالا متعلق به این تلفن هوشمند است و در تصویر پایین تلفن هوشمند ویوو با یک آیفون 5 یا آیفون 5 اس مقایسه می شود که هر دو قطری حدود 7.6 میلی متر دارند. دو عدد ازتلفن هوشمند ویوو روی هم قطری معادل آیفون 5 خواهند داشت.

e

با توجه به اینکه ویوو قرار است چه نوع باتری در این تلفن هوشمند استفاده کند، ساختار و معماری این تلفن هوشمند می تواند یک نوآوری در صنعت تلفن های هوشمند باشد. سوال دیگر رده ی این گوشی است، آیا این تلفن هوشمند پایین رده یا بالا رده خواهد بود؟

البته این تلفن هوشمند قطعا با جنجال bendgate هم رو به رو خواهد شد و ویوو باید فکری به حال خم نشدن تلفن هوشمند جدیدش بکند. شایعه پراکن ها بیکار نمی شینند و به زودی اخبار دیگری از این تلفن هوشمند کاغذی خواهیم شنید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال