تماشا کنید: آپدیت اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای سامسونگ گلکسی اس 5

قبل از عرضه ی رسمی اندروید 5.0 آبنبات چوبی تصاویری از ظاهر اندروید ال احتمالی برای سامسونگ گلکسی اس5 منتشر شد. از آن زمان مهندسان این کمپانی کره ای سخت بر روی تلفیق رابط کاربری تاچ وایز با آخرین نسخه ی اندروید کار می کردند. و امروز زمان معرفی ظاهر اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای […]

قبل از عرضه ی رسمی اندروید 5.0 آبنبات چوبی تصاویری از ظاهر اندروید ال احتمالی برای سامسونگ گلکسی اس5 منتشر شد. از آن زمان مهندسان این کمپانی کره ای سخت بر روی تلفیق رابط کاربری تاچ وایز با آخرین نسخه ی اندروید کار می کردند. و امروز زمان معرفی ظاهر اندروید 5.0 آبنبات چوبی برای سامسونگ گلکسی اس 5 است.

3

سامسونگ بسیاری از جزییات را مجددا طراحی کرده است. همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، صفحه اطلاعات این دستگاه به جای اندروید آبنبات چوبی اندروید 5.0 را نشان می دهد، در تصاویر قبلی منتشر شده در این قسمت نام اندروید ال نوشته شده بود.

1

نسخه ی جدید لو رفته بیشترین تغییرات رابط کاربری را نسبت به نسخه هایی قبلی دارد. قفل صفحه با اثر انگشت همانند گلکسی نوت 4 در این نسخه طراحی شده است. سیستم فونت جدید، انیمیشن های جدیدتر، قسمت گوگل سرچ در منوهای اخیر، رنگ جدید در اسلایدر روشنایی در نوتیفیکیشن ها، حذف مشکلات فایل های صوتی، فیلترهای جدید بخش گالری، کادر جدید برای جستجوی مخاطبین و اپلیکیشن های بورس از تغییرات جدیدی هستند که در این نسخه از اندروید 5.0 اعمال شده اند.

2

تم سبز رنگ در اندروید آبنبات چوبی با تم رنگی آبی سامسونگ عوض شده، بخش تنظیمات آیکون های جدیدتر دارد و تنظیمات جدید تری برای تصویر زمینه در رابط کاربری اعمال شده است. اپلیکیشن های موزیک، ساعت هشدار و ماشین حساب با طراحی بهتر معرفی شده اند.

مطمئنا دارندگان سامسونگ گلکسی اس 5 در سراسر دنیا منتظر آپدیت جدید برای تلفن هوشمندشان هستند. بنا به برخی شایعات ممکن است این آپدیت تا آخر امسال عرضه شود.

[aparat]http://www.aparat.com/v/NbFVi[/aparat]

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال