گزارشات جدید نشان می‌دهد که کاربران، Galaxy S5 را بیش از Galaxy S6 می‌خرند!

بنا بر گزارشات جدیدی که توسط Consumer Reports منتشر شده، این روزها کاربران بیشتر به دنبال خرید گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy S5 هستند و کمتر به سراغ Galaxy S6 می‌روند. در واقع، میزان فروش Samsung Galaxy S5 سبب شده تا این گوشی‌هوشمند، به رتبه‌ی اول در فروش برخی مناطق دست پیدا کند! اما چه چیزی باعث شده که […]

بنا بر گزارشات جدیدی که توسط Consumer Reports منتشر شده، این روزها کاربران بیشتر به دنبال خرید گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy S5 هستند و کمتر به سراغ Galaxy S6 می‌روند. در واقع، میزان فروش Samsung Galaxy S5 سبب شده تا این گوشی‌هوشمند، به رتبه‌ی اول در فروش برخی مناطق دست پیدا کند! اما چه چیزی باعث شده که کاربران به سراغ محصولی بروند که یک سال پیش تولید شده و نمی‌تواند ویژگی‌هایی همچون چیپ Exynos 7420 و صفحه‌نمایش 2K را در اختیار آنها قرار دهد؟

باید توجه داشت که کاربران و خریداران، افرادی بی طرف هستند که به دنبال محصول مورد نظر خود بوده و هیچ‌گاه همانند سازندگان فکر نمی‌کنند. سامسونگ با اینکه پرچم‌داران جدید خود را با قدرت فوق‌العاده بالایی معرفی کرده اما بیش از عملکرد، به طراحی و قدرت این گوشی‌هوشمند پرداخته است. بگذارید کمی واضح‌تر بگوییم، به عنوان مثال، طراحی Galaxy S6 ورای طراحی محصول قبلی این شرکت یعنی Galaxy S5 می‌باشد اما همین طراحی جدید و بهتر، سبب شده تا ویژگی ضد آب و ضد غبار بودن که در Galaxy S5 وجود داشت، در پرچم‌داران جدید این شرکت وجود نداشته باشد. یا به عنوان مثال، باتری جدانشدنی و عدم پشتیبانی از کارت حافظه‌ی Micro SD، از دیگر مواردی هستند که در کمتر موفق بودن این گوشی‌هوشمند مشاهده می‌شوند. Galaxy S5 با باتری قدرتمندی که داشت، شاید تفاوت چندانی را با Galaxy S6 نداشته باشد اما بسیاری از افراد و کارشناسان معنقدند که نسل قبلی این گوشی‌هوشمند در عملکرد باتری نیز چندان قدرتمند ظاهر نشده است. “عملکرد”، از دیدگاه CR، تنها سرعت بالاتر نیست و منظور، “کارآیی” می‌باشد.

Consumer Reports صراحتا اشاره داشته که باتری جدانشدنی و عدم پشتیبانی از درگاه Micro SD، یکی از مواردی می‌باشد که می‌تواند کاربرانی را به روی آوردن به گوشی‌های اندرویدی دیگر، همچون LG G4 که از هر دو این ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند، ترغیب نماید.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم تصور می‌کنید که Galaxy S5، محبوب‌تر از Galaxy S6 می‌باشد؟ فراموش نکنید که پیشتر، خود سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده بود که Galaxy S4، بسیار محبوب‌تر از Galaxy S5 بوده و فروش این تلفن نیز بسیار بالاتر بوده است…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال