تیم کوک در حال سفر به کشور چین؛ برای بازدید از کارخانه های تولید کننده ی آیفون 6

تیم کوک در راه چین است.  روز چهارشنبه، تیم کوک تصویری از یکی از کارگران کارخانه ی Foxconn را در کنار خود منتشر کرد. و این متن را برای توضیح منتشر کرد: “بسیار خوشحالم که افراد مستعد که در ساخت آیفون 6 به کمک می کنند را  در Zhang Fan را ملاقات کردم، بازتابی در […]

تیم کوک در راه چین است.  روز چهارشنبه، تیم کوک تصویری از یکی از کارگران کارخانه ی Foxconn را در کنار خود منتشر کرد. و این متن را برای توضیح منتشر کرد: “بسیار خوشحالم که افراد مستعد که در ساخت آیفون 6 به کمک می کنند را  در Zhang Fan را ملاقات کردم، بازتابی در اوایل سفر به چین”

به گزارش Amid دولت چین برای حمله ای که به سرویس iCloud شد مسئول است، تیم کوک برنامه دارد تا با یکی از مقامات دولتی مرتبط، Ma Kai در رابطه با این موضوع ملاقات کند. البته دولت چین از مسئولیت این اتفاق سرباز زده است و چیزی جز این هم انتظار نمی رفت. کوک قرار است از کارخانه ها هم ملاقات کند تا اقداماتی که برای افزایش تقاضای آیفون 6 انجام شده است را از نزدیک مشاهده کند.

سال گذشته ساکنان چین جز اولین کسانی بودند که آیفون 5s و آیفون 5c به دستشان رسید اما امسال مردم چین در موج دوم عرضه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس توانستند تلفن هوشمند محبوبشان را خریداری کنند. تاریخ عرضه ی رسمی این دستگاه های هوشمند در چین یکم اکتبر بود.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال