جزییات جدید از سامسونگ گلکسی S6 و S6 Edge: صفحه نمایش 5.1 اینچ، بدنه ی فلزی

دوم فوریه سامسونگ تیزری از رویداد آن پَک یک تلفن هوشمند خمیده در نمایشگاه MWC امسال منتشر کرد. این تلفن هوشمند تنها پرچمدار سامسونگ در کنگره ی جهانی موبایل امسال نخواهد بود. قطعا سامسونگ در این نمایشگاه که در اوایل ماه مارس برگزار خواهد شد، از دو پرچمدار سامسونگ گلکسی S6 و نسخه ی Edge […]

دوم فوریه سامسونگ تیزری از رویداد آن پَک یک تلفن هوشمند خمیده در نمایشگاه MWC امسال منتشر کرد. این تلفن هوشمند تنها پرچمدار سامسونگ در کنگره ی جهانی موبایل امسال نخواهد بود. قطعا سامسونگ در این نمایشگاه که در اوایل ماه مارس برگزار خواهد شد، از دو پرچمدار سامسونگ گلکسی S6 و نسخه ی Edge این تلفن هوشمند رونمایی خواهد کرد. این دو تلفن هوشمند با توجه  به صحبت های منابع آگاه Bloomberg دارای صفحه نمایش 5.1 اینچ و بدنه ی فلزی خواهند بود.

تا کنون شایعات زیادی شنیده ایم، اما مطالبی که اخیرا توسط بولومبرگ منتشر شد این اطمینان را به خوانندگان می دهد که صفحه نمایش سامسونگ گلکسی Edge به دو طرف خم می شود. سامسونگ پیشتر به عنوان صفحه نمایش سه سویه به این موضوع اشاره کرده بود.

بخش مهم دیگری از این گزارش تایید می کند که این دو تلفن هوشمند حتما با بدنه ی فلزی عرضه خواهند شد، این موضوع ارتقای بزرگی برای پرچمداران سامسونگ است. بدنه ی پلاستیکی سبک و ارزان قیمت به نظر می رسد و از کیفیت مورد انتظار از یک پرچمدار می کاهد. گفته شده این بدنه ها توسط شرکت بین المللی الکترونیک BYD ساخته شده که زیر مجموعه ای از شرکت چینی اتومبیل سازی BYD است.

هدف نهایی سامسونگ تولید تلفن هوشمندی است که کاملا تا شود!

آخرین گزارش ها حاکی از تلاش جدی سامسونگ در بخش نوآوری صفحه نمایش ها است، همچنین نقشه ی راهی از سامسونگ لو رفته که نشان دهنده ی هدف سامسونگ در تولید تلفن های هوشمندی است که کاملا تا شوند. سامسونگ نوت Edge و اس6 Edge نقاط عطفی برای رسیدن به هدف نهایی بزرگترند.

در این دو پرچمدار پردازنده ی های کوالکام اسنپدراگون به نفع خط تولید داخلی پردازنده های سامسونگ، اگزینوس کنار کشیده اند. دیروز اولین امتیازات مربوط به پردازنده ی 8 هسته ای اگزینوس 7420 در بنچ مارک مشاهده شده اند که به نظر می رسد در تلفن های هوشمند جدید شرکت سامسونگ به کار گرفته خواهند شد. تصاویر زیر مربوط به بدنه ی فلزی این تلفن های هوشمند است.

Supposed-chassis-of-the-Galaxy-S6-and-case-renders (1)

Supposed-chassis-of-the-Galaxy-S6-and-case-renders

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال