حجم مبادلات تلفن های هوشمند در سه ماهه اول 2014 به 267 میلیون رسید

بنابر گزارش TrendForce ، در سه ماهه اول سال 2014 ، بالغ بر 266.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در آب های بین المللی مبادله شدند که این رقم نشان از رشد 1.13 درصدی مبادلات نسبت به دوره ی مشابه سال قبل دارد. این تحقیقات پیش بینی می کند حجم مبادلات گوشی های هوشمند رشد 6.7 درصدی دیگری نیز […]

بنابر گزارش TrendForce ، در سه ماهه اول سال 2014 ، بالغ بر 266.9 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در آب های بین المللی مبادله شدند که این رقم نشان از رشد 1.13 درصدی مبادلات نسبت به دوره ی مشابه سال قبل دارد.

این تحقیقات پیش بینی می کند حجم مبادلات گوشی های هوشمند رشد 6.7 درصدی دیگری نیز داشته باشد و به میزان 285.5 میلیون دستگاه در فصل جدید افزایش یابد.

سامسونگ اولین جایگاه را در بازار جهانی به خود اختصاص داده و با سهم 30 درصدی از بازار جهانی تلفن های هوشمند بازار را تحت سلطه خود درآورده است. بنابر گزارش TrendForce اکثر تلفن های هوشمندی که توسط سامسونگ مبادله شده، تلفن های رده پایین و میان رده بوده اند.

اپل نیز کاهش قابل توجه در سهم خود در بازار جهانی داشته است و در رده ی دوم شرکت های الکترونیکی در بازار تلفن های هوشمند قرار گرفته است. به نظر می رسد عرضه ی آیفون 6 بتواند کمک به سزایی به شرکت اپل در بازپس گیری جایگاهش کند.

فروشندگان چینی تلفن همراه هوآوی، Lenovo و Xiaomi نیز سهم قابل توجهی از بازار را کسب کردند و رتبه ی سوم را برخلاف پیش بینی ها به خود اختصاص دادند. هر سه شرکت رشدی بیشتر از 20 درصد را برای سه ماهه ی اول سال در فروش خود داشته اند.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال