دانشگاه های انگلستان، ورود هر گونه ساعت به جلسه امتحانات را ممنوع کردند

تاکنون ساعت های هوشمند یا همان اسمارت واچ های زیادی به بازار آمده اند و شرکت های بزرگی هم شانس خود را در این زمینه امتحان می کنند و با ورود دیرهنگام اپل به این بازار، اسمارت واچ ها محبوبیت بیشتری هم پیدا خواهند کرد. هنوز تنور خبر های مربوط به ساعت هوشمند اپل داغ […]

تاکنون ساعت های هوشمند یا همان اسمارت واچ های زیادی به بازار آمده اند و شرکت های بزرگی هم شانس خود را در این زمینه امتحان می کنند و با ورود دیرهنگام اپل به این بازار، اسمارت واچ ها محبوبیت بیشتری هم پیدا خواهند کرد. هنوز تنور خبر های مربوط به ساعت هوشمند اپل داغ نشده که دانشگاه های بریتانیا ورود هر گونه ساعت چه هوشمند و چه ساده را به جلسه ی امتحان ممنوع اعلام کرده اند.

همانطور که می دانید اکثر اسمارت واچ ها باید به یک گوشی که آن ساعت را ساپورت می کند، متصل شوند و برای این کار معمولا به اینترنت یا بلوتوث نیاز است. پس هنگامی که فرد به ساعت خود نگاه می کند نمی توان فهمید که آیا هدف اصلی او چک کردن زمان می باشد یا دریافت جواب امتحان از طریق اس ام اس!

به همین دلیل دو دانشگاه در لندن قانونی گذاشته اند که از ورود هر گونه ساعت به جلسه ی امتحان خودداری شود و دانشجویان باید ساعت ها را در جیب یا کیف خود بگذارند. حالا آن کسانی که از ساعت معمولی هم استفاده می کردند دیگر نمی توانند به ساعت خود دسترسی داشته باشند.

به هر حال این قانون بی ربط با قانون منع استفاده از گوشی های هوشمند در هنگام جلسه ی امتحان نیست. ساعت های هوشمند در بیتانیا در کالج ها و مدرسه ها به طور کامل ممنوع نیستند، اما وقتی صحبت از امتحان باشد این ساعت ها باید بر روی حالت بی صدا قرار بگیرند و در جیب دانشجویان و دانش آموزان هم نباشند. در هر صورت اگر واقعا کسی نیاز به چک کردن ساعت داشته باشد، ساعت های دیواری را می تواند امتحان کند!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال