دستبند های هوشمند از جنس نقره و طلا!

تا کنون ساعت ها و دستبندهای هوشمند نتوانستند جایگاه مناسبی برای خود کسب کنند، عمر کوتاه باتری و طراحی پلاستیکی شان هر کاربری را ازخود زده می کند. اما هنوزکسانی هستند که مایلند نوتیفیکیشن هایشان را بر روی مچ دستشان ببینند و از مد هم عقب نمانده باشند. دستبند هوشمند بسیار زیبایی در راه است، […]

تا کنون ساعت ها و دستبندهای هوشمند نتوانستند جایگاه مناسبی برای خود کسب کنند، عمر کوتاه باتری و طراحی پلاستیکی شان هر کاربری را ازخود زده می کند.

اما هنوزکسانی هستند که مایلند نوتیفیکیشن هایشان را بر روی مچ دستشان ببینند و از مد هم عقب نمانده باشند.

دستبند هوشمند بسیار زیبایی در راه است، این دستبند هوشمند که Kicksatarter نام دارد یک دستبند زیبا با لامپ های ال ای دی است و با بلوتوث به تلفن هوشمند شما متصل می شود.این دستبند هوشمند اصلی ترین نوتیفیکیشن های تلفن هوشمند شما را هشدار می دهد و در پیدا کردن تلفنتان به شما کمک خواهد کرد.

این دستبند در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد اولی طلایی و دومی با روکشی ازنقره خواهد بود. کمپانی المون که سازنده ی این دستبندهاست اعلام کرده برنامه ای برای تولید دستبندهای مردانه هم دارد.

اگر به دنبال راه خرید این محصول هستید باید بدانید قیمت حدودی این دستبند هوشمند 200 دلار است و از هم اکنون می توانید آنها را پیش خرید کنید اما باید تا فوریه سال بعد منتظر داشتنشان باشید!

لینک کوتاه | منبع:Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال