دستگاه های سامسونگ بیش از اپل و نوکیا توسط اپراتورها استفاده می شود

سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان می باشد، حتی با وجود کاهش اخیری که در فروش آن صورت گرفته است و دلیل آن معمولا ترکیبی از بودجه بازاریابی بزرگ و صدها مدل گوشی مختلف در هر قیمتی است. اما به نظر می رسد کار دیگری در میان باشد، زیرا Kantar Worldpanel نشان داده […]

سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در جهان می باشد، حتی با وجود کاهش اخیری که در فروش آن صورت گرفته است و دلیل آن معمولا ترکیبی از بودجه بازاریابی بزرگ و صدها مدل گوشی مختلف در هر قیمتی است. اما به نظر می رسد کار دیگری در میان باشد، زیرا Kantar Worldpanel نشان داده است که اپراتورها تمایل دارند از دستگاه های سامسونگ بیش از هر چیز دیگری استفاده کنند.

طبق بررسی Kantar:

“63 درصد مشتریانی که در سه ماهه اول سال 2014 یک دستگاه خریده اند، به آن ها توصیه شده که یک دستگاه سامسونگ خریداری کنند، بیش از دو برابر میزان توصیه برای اپل و تقریبا 10 برابر نوکیا. 59 درصد خریدارانی که به خرید گوشی سامسونگ توصیه شده بودند به سمت سامسونگ رفته و از آن خرید کرده اند، در حالی که بقیه، از فروشندگان دیگر در اکوسیستم آندروید امتناع کردند. و تنها 6 درصد از مشتریانی که به سامسونگ توصیه شده بودند به سوی خرید یک آیفون رفتند.”

البته اعداد خام در کل اهمیت دلایل آن را نشان نمی دهد. این یک عمل طولانی مدت برای تولیدکنندگان بوده که پاداش های کوچکی به کارکنان اپراتورها برای استفاده از این دستگاه ها ارائه شده است. اما هنوز انگیزه ای برای اپراتورها وجود دارد که به طور خاص از دستگاه های اپل استفاده نکنند. اپل در حال حاضر کمک های مالی بسیار بالایی ارائه می دهد و فروش بیشتر اپل به معنی قدرت بیشتر اپل است و احتمالا حتی کمک مالی بالاتر که برای اپراتورها خوب نیست. اگرچه می توان همان چیز را در مورد سامسونگ و کمک های مالی آن گفت، ولی این قطعا یک پدیده ای است که به بررسی بیشتری نیاز دارد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال