دو ترابایت فضای ذخیره سازی بیسیم داشته باشید!

شرکت LaCie امروز هارد اکسترنال Wi-Fi جدید خود را با نام Fuel 2TB معرفی کرد. فیول قبلی در نمایشگاه CES امسال معرفی شده بود که فضای ذخیره سازی 1 ترابایت را آفر میداد و گویا به دلیل استقبال خوب از این تکنولوژی، ورژن 2 ترابایت نیز روانه ی بازار شده است. این هارد اکسترنال میتواند […]

شرکت LaCie امروز هارد اکسترنال Wi-Fi جدید خود را با نام Fuel 2TB معرفی کرد. فیول قبلی در نمایشگاه CES امسال معرفی شده بود که فضای ذخیره سازی 1 ترابایت را آفر میداد و گویا به دلیل استقبال خوب از این تکنولوژی، ورژن 2 ترابایت نیز روانه ی بازار شده است.

این هارد اکسترنال میتواند اطلاعات و فضای دو ترابایتی خود را از طریق وای-فای به طور همزمان در اختیار 5 دستگاه قرار دهد و یا بصورت همزمان 3 ویدئوی HD را استریم کند.

از دیگر امکانات خاص این دستگاه نیز میتوان به امکان اشتراک گذاری اینترنت اشاره کرد که در این حالت ابتدا خود دستگاه از طریق اینترنتی که در دسترس است، آنلاین میشود و سپس آن را نیز میتوان به همراه اطلاعات خود هارد دیسک با دستگاه های متصل به اشتراک بگذارد.

گفتنی است این دستگاه با باتری داخلی خود توانایی ارائه خدمات برای 10 ساعت را داراست و همچنین از فضای دراپ باکس نیز پشتیبانی میکند تا درصورت نیاز بصورت اتوماتیک فایلهای شما در فضای ابری نیز ذخیره شوند.

برای انتقال سریعتر اطلاعات درصورت نیاز، کانکشن USB 3.0 نیز در نظر گرفته شده تا این گجت جذاب، برای گیک ها جذاب تر نیز بشود.

قیمت فیول 2 ترابایت، 249 دلار بوده و از امروز برای پیش فروش در سایت مربوط به این شرکت قابل سفارش خواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال