راه اندازی رسمی شبکه ی اینترنت 3G و 4G ایرانسل

شب گذشته و طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروانه ارتقاء شبکه ایرانسل به نسل های بالاتر به این اپراتور اعطا شد. پیش از این و در ۱۳مردادماه، «موافقتنامه ارتقاء پروانه» بین مدیرعامل ایرانسل و رئیس سازمان تنظیم مقررات امضا و مبادله شده بود و حالا، پس از یک دوره راه اندازی […]

شب گذشته و طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروانه ارتقاء شبکه ایرانسل به نسل های بالاتر به این اپراتور اعطا شد. پیش از این و در ۱۳مردادماه، «موافقتنامه ارتقاء پروانه» بین مدیرعامل ایرانسل و رئیس سازمان تنظیم مقررات امضا و مبادله شده بود و حالا، پس از یک دوره راه اندازی آزمایشی، شبکه نسل 3 و 4 ایرانسل حالا به صورت رسمی راه اندازی شده است.

تمامی مشترکین ایرانسل، بدون نیاز به تعویض سیم کارت خود یا پرداخت هرگونه هزینه راه اندازی یا فعال سازی، یا الزام در خرید بسته‌ای خاص، صرفا با حضور در مناطق تحت پوشش، می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند. علامت‌های H+ ،H یا 3G و حتی 4G یا LTE روی نمایشگر تلفن همراه نشان می‌دهد که مشترک در شبکه اینترنت پهن باند همراه قرار دارد. هم اکنون خدمات اینترنت در نسل‌های بالاتر، در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، تبریز، رشت، ارومیه، کرمانشاه، همدان، خرم آباد، سنندج، بندرعباس، اراک، اردبیل، قزوین، قم، زنجان، ایلام و اسدآباد ارائه شده و به سرعت در حال گسترش است.

با راه اندازی این زیرساخت، ایرانسل این امکان را فراهم کرده تا دامنه گسترده‌ای از خدمات مبتنی بر دیتا، از جمله دولت الکترونیک، پرداخت همراه، بانکداری الکترونیک و غیره به سادگی در اختیار مشترکین قرار گیرد.

برخی از مزایای نسل های بالاتر اینترنت همراه عبارتند از:

  • انتقال اطلاعات با کیفیت بهتر؛
  • امکان استفاده از گوشی تلفن همراه به دفتر کار سیار؛
  • تبدیل گوشی تلفن به یک باجه بانکی با امکان انجام کلیه عملیات بانکی؛
  • امکان دریافت و مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از طریق گوشی تلفن همراه با کیفیت بالا؛
  • امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند؛
  • امکان ارائه محتواهای صوتی متنوع با کیفیت بالا

لینک کوتاه | منبع: irancell

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال