رونمایی از یک مدل دیگر از خانواده اچ تی سی دیزایر 820

حدود 2 ماه پیش تلفن هوشمند اچ تی سی دیزایر 820 اولین تلفن هوشمند اندرویدی با پردازنده ی 64 بیتی با نام اسنپدراگون 615 معرفی شد. طولی نکشید که شایعات دست به کار شدند و خبر از عرضه ی یک تلفن هوشمند اقتصادی در اکتبر امسال را دادند و دیزایر 820 با صفحه نمایش 5 […]

حدود 2 ماه پیش تلفن هوشمند اچ تی سی دیزایر 820 اولین تلفن هوشمند اندرویدی با پردازنده ی 64 بیتی با نام اسنپدراگون 615 معرفی شد. طولی نکشید که شایعات دست به کار شدند و خبر از عرضه ی یک تلفن هوشمند اقتصادی در اکتبر امسال را دادند و دیزایر 820 با صفحه نمایش 5 اینچ و پردازنده ی اسنپدراگون 400 در چین عرضه شد. اما این پایان کارخط تولید اچ تی سی دیزایر 820 نبوده است و طبق اطلاعاتی که از آژانس TENNA در چین لو رفته است تلفن هوشمند دیگری از این خانواده نیز در راه است.

از ویژگی های عضو جدید خانواده ی دیزایر 820 می توان به پردازنده ی 64 بیتی، صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 720p، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل، حافظه ی رم دو گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش تا 32 گیگابایت با کارت حافظه ی میکرو اس دی است. این تلفن هوشمند به احتمالی زیاد در بازار آسیای شرقی عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال