رونمایی سونی از فلش درایوهای جدید خود با پشتیبانی از یو اس بی Type-A و Type-C

سونی خط تولید جدید داریوهای یو اس بی فلش خود را معرفی کرده و این خط تولید از جهت سازگاری با دسته‌ی قدیمی فلش‌های یواس‌بی Type-A و همچنین دسته‌ی جدید فلش‌های یواس‌بی  Type-C قابل توجه هستند. این فلش‌ها در انواع 16،32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد. این فلش‌ها طبق اعلام سونی در طول ماه […]

سونی خط تولید جدید داریوهای یو اس بی فلش خود را معرفی کرده و این خط تولید از جهت سازگاری با دسته‌ی قدیمی فلش‌های یواس‌بی Type-A و همچنین دسته‌ی جدید فلش‌های یواس‌بی  Type-C قابل توجه هستند. این فلش‌ها در انواع 16،32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد. این فلش‌ها طبق اعلام سونی در طول ماه فوریه عرضه خواهند شد اما اطلاعاتی از قیمت و گستره‌ی عرضه آنها در دسترس نیست.

بنابر اطلاعیه سونی، این داریوها از استاندارد USB 3.1 نسل 1 پشتیبانی می‌کنند، این به این معناست که فلش‌ها قابلیت خواندن اطلاعات با سرعت 130 مگابایت بر ثانیه را دارند. این فلش درایوها می توانند اطلاعاتی از قبیل موزیک، ویدئو، و عکس را جابه جا کنند و همچنین می‌توانند اطلاعات را از دسکتاپ مک یا ویندوز به تلفن هوشمند اندرویدی و برعکس منتقل کنند.

سیتم عامل‌هایی که سری یو اس بی CA1 سونی با آنها سازگاری دارد شامل اندروید، ویندوز، مک و کروم بوک‌ها هستند. به محض انتشار اطلاعات در مورد قیمت و زمان عرضه به شما نیز اطلاع خواهیم داد، این اتفاق ممکن است در نمایشگاه MWC که از 22 فوریه آغاز می‌شود، بیفتد. در واقع 22 فوریه روز نشست خبری سونی در نمایشگاه MWC است و دعوتنامه‌های این نشست هم اکنون ارسال شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال