عرضه اولین پلیر 4K Blu-ray سونی ماه آینده آغاز می‌شود

سونی ماه گذشته در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرف‎کننده 2017 در لاس‌‎وگاس خبر تولید بلوری اولترا‎ اچ‎دی UBP-X800 4K خود را اعلام کرد. این شرکت در این مراسم فقط اظهار داشت که این دستگاه به زودی وارد بازار می‎شود و حالا قیمت و زمان عرضه را اعلام کرده است. کاربران می‎توانند از ماه آینده اولین بلوری […]

سونی ماه گذشته در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرف‎کننده 2017 در لاس‌‎وگاس خبر تولید بلوری اولترا‎ اچ‎دی UBP-X800 4K خود را اعلام کرد. این شرکت در این مراسم فقط اظهار داشت که این دستگاه به زودی وارد بازار می‎شود و حالا قیمت و زمان عرضه را اعلام کرده است. کاربران می‎توانند از ماه آینده اولین بلوری اولترا‎ اچ‎دی  4K سونی را خریداری کنند.

این اولین بلوری 4K است که سونی در اختیار عموم مردم قرار می‎دهد. این شرکت اشاره می‎کند که این دستگاه عملا با “هرگونه فرمت دیسک نوری” از جمله Super Audio CD، Blu-ray 3D سازگار بوده و تنها محدود به این فرمت‎ها نیز نمی‎شود.

این محصول سونی با قیمت 299.99 دلار از ماه مارس میلادی عرضه میشود ضمن اینکه علاقه‎مندان می‌توانند برای پیش‎خرید آن اقدام کنند. سونی هم‎چنین قصد دارد به همراه این بلوری در ماه مارس سری جدیدی از تلویزیون‎های 4K معرفی کند. از جمله سری XBR-X800E، XBR-X850E و XBR-X900E که قیمت آن‎ها از 999.99 دلار شروع و تا 7499 دلار می‎رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال