روکش طلا و لوکس برای آیفون6

تلفن هوشمند آیفون برای اولین بار در سال 2007 معرفی شد و برای مشتری های ثروتمند روکش طلای آن ساخته شد تا فرصتی برای نشان دادن ثروتشان باشد. انتظار می رود با وارد شدن آیفون 6 به بازار، مدل های مختلف روکش های طلا برای این مدل گوشی نیز وارد بازار شود. البته ما در مورد […]

تلفن هوشمند آیفون برای اولین بار در سال 2007 معرفی شد و برای مشتری های ثروتمند روکش طلای آن ساخته شد تا فرصتی برای نشان دادن ثروتشان باشد. انتظار می رود با وارد شدن آیفون 6 به بازار، مدل های مختلف روکش های طلا برای این مدل گوشی نیز وارد بازار شود. البته ما در مورد رنگ طلایی که خود اپل ارائه داده است صحبت نمی کنیم، بلکه منظورمان روکش هایی است که از طلای واقعی ساخته می شود که معمولا به قیمت هزاران دلار فروخته می شود.

طراح Martin Hajek روکش لوکس برای آیفون6 نوع 4.7اینچ طراحی کرده است که در طراحی آن نه تنها از طلای واقعی بلکه از الماس نیز استفاده شده است. ( در قسمت پشت گوشی روی آرم اپل)

طراحی بر روی آیفون 6 به تازگی در وب سایت ها نشان داده می شود . طراحی Martin Hajek را در تصاویر زیر می توانید مشاهده کنید.

احتمالا اپل در ماه سپتامبر آیفون 6 را رونمایی خواهد کرد. ویژگی های شایع آن شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی با محافظ یاقوت کبود ، دوربین اصلی MP 10،  پردازنده A8، اپل، حافظه رم 2 گیگابایت و یک باتری بزرگتر است.

Apple-iPhone-6-gold-luxury-concept-01

Apple-iPhone-6-gold-luxury-concept-07

Apple-iPhone-6-gold-luxury-concept-05

Apple-iPhone-6-gold-luxury-concept-06

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال