رویای زیائومی برای تبدیل شدن به برترین تولید کننده ی تلفن های هوشمند تا 10 سال آینده

زیائومی اخیرا پیشرفت ها قابل توجهی داشته است. این شرکت که در سال 2010 تاسیس شد و اولین تلفن هوشمندش را در سال 2011 به بازار عرضه کرد. حدود سه سال بعد با تکیه بر آمار فروشش به سومین تولید کننده ی تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل شد. جالب است بدانید این رتبه تنها […]

زیائومی اخیرا پیشرفت ها قابل توجهی داشته است. این شرکت که در سال 2010 تاسیس شد و اولین تلفن هوشمندش را در سال 2011 به بازار عرضه کرد. حدود سه سال بعد با تکیه بر آمار فروشش به سومین تولید کننده ی تلفن های هوشمند در دنیا تبدیل شد. جالب است بدانید این رتبه تنها با فروش تلفن های هوشمند زیائومی در حوزه ی آسیا بدست آمد.

این مطالب کافیست تا بتوان رویای مدیر عامل شرکت Lei Jun برای تبدیل شدن به اولین تولید کننده ی تلفن های هوشمند در دنیا درک کرد، شرکت قصد دارد با فروش تلفن های هوشمندش در سراسر دنیا تا 5  یا 10 سال آینده اولین و برترین تولید کننده ی تلفن های هوشمند دنیا شود.

البته با توجه به اینکه دنیای تلفن های هوشمند در چند سال گذشته دائما در حال تغییر بوده است در طول این مدت نیز هر اتفاقی ممکن است بیفتد. و البته با توجه به عملکرد زیائمی باید بیانات مدیر عامل این شرکت را جدی گرفته و حداقل احتمال داد که این موضوع ممکن است اتفاق بیفتد.

Lei Jun در یک کنفرانس در چین جاه طلبی خود را به صورت واضح عنوان کرد و گفت شرکت هم اکنون 79 میلیون کاربر فعال دارد. این تعداد در سال آینده به 200 میلیون خواهد رسید که به این معناست رکت در سال آینده 100 میلیون تلفن هوشمند می فروشد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال