زوتاک به دنبال معرفی سه محصول جدید در نمایشگاه CES 2015

شرکت بزرگ زوتاک قصد دارد کار خود را در نمایشگاه CES 2015 با معرفی 3 محصول جدید آغاز کند و پیش از آن، به معرفی این محصولات پرداخته است. محصولات جدیدی که این شرکت قصد معرفی آنها را دارد، کارت گرافیک GTX 970 AMP Edition، کیس های کوچک گیمینگ سری E و کیس قابل حمل یا […]

شرکت بزرگ زوتاک قصد دارد کار خود را در نمایشگاه CES 2015 با معرفی 3 محصول جدید آغاز کند و پیش از آن، به معرفی این محصولات پرداخته است. محصولات جدیدی که این شرکت قصد معرفی آنها را دارد، کارت گرافیک GTX 970 AMP Edition، کیس های کوچک گیمینگ سری E و کیس قابل حمل یا mini-pc های سری C می باشد.

Tony Wong، مدیر عامل بخش CEO شرکت Zotac اعلام کرده که کیس های کوچک و گیمینگ این شرکت که د سال 2014 روانه ی بازار شدند، با موفقیت های بسیاری رو به رو شدند و همین موضوع سبب شده است تا آنها به دنبال ساخت و معرفی محصولات جدیدتری از این سری ها باشند. به دنبال آن نیز اطلاعاتی در رابطه با این محصولات منتشر شده است که نشان از تنوع و مهندسی بسیار خوب این محصولات دارد…

ZBOXCI321nano_2

کیس های کوچک یا mini-pc های جدید شرکت زوتاک که از سری ZBOX C-series می باشند، ZBOX CI321 نام داشته و یک پردازنده ی دو هسته ای اینتل، پورت دو گانه ی شبکه ی LAN، پشتیبانی از سیستم وایرلس و همچنین رم های دو کاناله، از ویژگی های اصلی آن به حساب می آید که علاوه بر توانایی بالا، کاملا بی صدا عمل می کنند و مصرف برق بسیار پایینی نیز دارند.

ZBOXEN860_3

اما سری جدید کیس های گیمینگ این شرکت که از سری ZBOX E-Series می باشند، حالا از سیستم G-SYNC پشتیبانی می کنند و برای پردازش، از آخرین نسل سیستم های موجود در بازار بهره برده اند و قادر خواهند بود تا بازی ها را در وضوح تصویر 4K و با سرعت بازخوانی 60 هرتز اجرا کنند که در نوع خود فوق العاده هستند!

نسل دیگری از کیس های کوچک این شرکت نیز قرار است توسط زوتاک معرفی شود که از سری ZBOX Pico بوده و کیس هایی کوچک با تمام امکانات می باشند. پورت های اترنت و USB 3.0 نیز به اندازه ی کافی در این کیس ها وجود دارد و می تواند نیاز بسیاری از افراد را برطرف سازند و از لحاظ اتصالات، هیچ مشکلی در این کیس ها وجود ندارد. البته مدل هایی جدیدتر از این کیس ها قرار است با نام ZBOX Sphere OI520s در نمایشگاه CES 2015 معرفی شود که مدل مفهومی بوده و امکانات بیشتری را نسبت به کیس های سری Pico ارائه می دهند.

GTX970AMPExtremeCore_2

اما کارت های گرافیک قدرتمند GTX 970 AMP Edition شرکت زوتاک، هیجان بیشتری را منتقل می کنند، هیجانی که می تواند در بازی های رایانه ای نیز همراه شما باشد و تجربه ی فوق العاده ای را منتقل کند. این کارت ها با معماری فوق العاده ای که دارند، می توانند انتخابی مناسب برای استفاده در حالت SLI باشند و به راحتی، بازی های ویدئویی را با وضوح تصویر 4K اجرا کنند.

نظر شما در رابطه با این محصولات جدید چیست؟ به نظر شما زوتاک تا چه حدی می تواند در نمایشگاه CES 2015 پر رنگ ظاهر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال