معرفی بهترین ساعت های هوشمند و وسایل پوشیدنی نمایشگاه CES 2015 (بخش چهارم – پایانی)

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد. در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را […]

بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی و فن آوری نیز تمام شده است و حالا، پس از سه روز از گذشت آخرین روز این نمایشگاه، تصمیم گرفتیم تا به معرفی بهترین وسایل پوشیدنی این نمایشگاه بپردازیم که قطعا از خواندن آن لذت خواهید برد.

در این مقاله بیشتر سعی شده است تا ساعت های هوشمند و وسایلی را که به مچ دست بسته می شوند، مورد بررسی قرار دهیم و شاید عینک های هوشمند که جزء وسایل پوشیدنی به حساب می آیند، در میان این مقاله مشاهده نکنید.

همچنین می توانید بخش اول از این مقاله را از این صفحه مطالعه نمایید. برای مطالعه بخش دوم نیز می توانید به این لینک کرده و در نهایت، بخش سوم نیز از این صفحه در دسترس خواهد بود.

Sony

Sony smartwatch 3

سونی محصولات بسیار زیادی را در نمایشگاه CES 2015 معرفی کرد. ساعت هوشمند SmartWatch 3، همان نسخه ی قبلی می باشد که در آن، سیستم نرم افزاری، صفحه ی نمایش، پردازنده ی داخلی و GPS قرار دارد اما اینبار با بند ضد زنگ و آهنی معرفی شده است.

محصول دیگری که در این بررسی می خواهیم به آن بپردازیم، دستبند هوشمند و دنبال کننده ی سلامتی سونی با نام SmartBand می باشد که در نمایشگاه CES 2014 معرفی شده بود و امسال بود که سونی به همراه سازندگان این دستبند هوشمند، اقدام به معرفی نسخه ی ویژه ای از آن کردند.

سونی محصول دیگری با نام !SmartEyeglass Attach را نیز در این نمایشگاه معرفی کرد که هدف شکست عینک هوشمند گوگل می باشد و عملکرد آن به گونه ای می باشد که یک لنز دارد که بر روی عینک های عادی قرار می گیرد و می تواند تمام کارهای عینک های هوشمند را قرار دهد، وسیله ای که به نظر می رسد بتواند انقلابی را در صنعت عینک های هوشمند به پا کند.

Swarovski

Swarovski

شرکت Swarovski با هوشمندی تمام، دستبند های هوشمندی طراحی کرده است که بانوان را هدف قرار داده است. این دستبند ها در انواع مختلفی عرضه خواهند شد که علاوه بر زیبایی خاصی که دارند، می توانند فعالیت های روزانه همچون کنترل ساعات خواب روزانه، مشخص کردن میزان کالری مصرفی، تعداد قدم های برداشته شده و … دنبال و ثبت کنند. این موضوعات در دستبند Misfit Shine به خوبی دیده می شود و در دستبند Swarovski Shine نیز این موارد وجود دارد و حتی می توان آنها را با نرم افزار Misift App یکپارچه کرد.

این دستبند ها به صورت تکی با قیمت 69.99 دلار و پک کامل آنها با قیمت 169.99 دلار، هم اکنون در حال پیش فروش شدن در آمریکا می باشند و در آینده در کشور های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

Withings

Withings

 شرکت Withings سری ساعت های هوشمند Activite خود را با مدل جدیدی با نام Activite Pop بروز کرده است و در حال فروش این ساعت هوشمند با قیمت 150 دلار می باشد، در حالی که مدل اولیه و قبلی از این ساعت هوشمند با قیمت 450 دلار عرضه شده بود. این موضوع به این دلیل است که ماده هایی که در ساخت این ساعت هوشمند به کار گرفته شده اند، ارزان تر از مدل قبلی هستند و سبب شده اند تا این ساعت هوشمند، قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد و در عین حال، قابل رقابت با بسیاری از شرکت های تولید کننده ی ساعت های هوشمند باشد.

ساعت Activité Pop از یک صفحه ی آنالوگ جهت نمایش دادن زمان استفاده می کند و قادر است تا قدم های شما را در طول روز ثبت کند. می توان این ساعت را یکی از ابزار های بسیار خوب در زمینه ی دنبال کردن سلامتی به حساب آورد. البته لازم به ذکر است که Activité Pop تا عمق 30 متری نیز ضد آب است..

Polar

Polar

پولار که از برند های تولید کننده ی وسایل ورزشی می باشد، در نمایشگاه CES 2015 محصولاتی را معرفی کرد که می توانید از آنها به عنوان دنبال کننده ی سلامتی خود استفاده کنید.

محصول جدید پولار که A300 نام دارد، بسیار ارزان تر از مدل  های قبلی است و بر به همراه داشتن یک GPS درونی، دارای قدم شمار نیز می باشد و می تواند قدم های شما را به صورت روزانه ثبت کند. همچنین، این مچ بند جدید می تواند ضربان قلب را نیز کنترل کند که در کنترل نمودن میزان سلامتی، قابل توجه است. جالب است بدانید که قسمت اصلی این دستبند، می تواند از تسمه و بند آن جدا شود تا بتوان آن را در قسمت های دیگر مورد استفاده قرار داد و همچنین از مزایا و امکانات آن استفاده کرد که این موضوع چیزی شبیه به Polar V800 می باشد.

دستبند A300 ضد آب بوده، می تواند در تمرینات ورزشی به شما کمک کند و در رنگ های مشکی، سفید و صورتی و با قیمت های 140 و 180 دلار، در ماه فوریه عرضه خواهد شد.

این بررسی نیز به پایان رسید. امیدواریم شما را تا حدی با محصولات معرفی شده در نمایشگاه CES 2015 آشنا کرده باشیم. در نهایت، خوشحال می شویم از نظرات ارزنده ی شما پیرامون این نمایشگاه و البته این مقاله، مطلع شویم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال