زیائومی Redmi Note 2 در راه است

تا کنون شایعاتی درباره ی زیائومی Redmi Note 2 شنیده شده بود. اخیرا اخباری از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p نیز به گوش رسید. ممکن است این تلفن هوشمند با پردازنده ی مشابه تلفن هوشمند Meizu MX4 یعنی MediaTek MT6595 عرضه شود، شاید زیائومی پا فراتر بگذارد و از پردازنده ی 64 بیتی […]

تا کنون شایعاتی درباره ی زیائومی Redmi Note 2 شنیده شده بود. اخیرا اخباری از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p نیز به گوش رسید. ممکن است این تلفن هوشمند با پردازنده ی مشابه تلفن هوشمند Meizu MX4 یعنی MediaTek MT6595 عرضه شود، شاید زیائومی پا فراتر بگذارد و از پردازنده ی 64 بیتی اسنپدارگون 615 استفاده کند. از سایر ویژگی های لو رفته ی این تلفن هوشمند می توان به حافظه ی رم 2 گیگابایتی، دوربین 13 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت هم زمان اشاره کرد. تصویری نیز از کاور پشتی این تلفن هوشمند منتشر شده که نشان می دهد طراحی این محصول از Redmi Note اصلی کاملا متفاوت است.

 تصاویری جدیدی نیز از قاب پشتی این گوشی منتشر شده، در حالی که به هیچ وجه نمی توان اثبات کرد که این تصویر مربوط به Redmi Note 2 است اما بسیاری از شایعات این مسئله را تایید کرده اند. شکل دوربین در این دستگاه کاملا متفاوت طراحی شده است، البته جای سوال است که چرا زیائومی در نسل دوم تلفن هوشمندش طراحی متفاوتی را به کار گرفته است.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال