ساخت دارویی جدید برای کمک به شیمی درمانی موثر در افراد مبتلا به سرطان سینه

معمولترین روش درمانی برای مبارزه با یکی از کشنده ترین بیماریهای دنیا در برخی از افراد با شکست همراه می باشد. بدن تعدادی از بیماران مبتلا به سرطان نسبت به داروهای شیمی درمانی مقاومت نشان داده و این موضوع می تواند احتمال زنده ماندن فرد را کاهش دهد. اخیرا راه حل امیدوار کننده ای توسط […]

معمولترین روش درمانی برای مبارزه با یکی از کشنده ترین بیماریهای دنیا در برخی از افراد با شکست همراه می باشد. بدن تعدادی از بیماران مبتلا به سرطان نسبت به داروهای شیمی درمانی مقاومت نشان داده و این موضوع می تواند احتمال زنده ماندن فرد را کاهش دهد. اخیرا راه حل امیدوار کننده ای توسط پژوهشگران مرکز تحقیقات سرطان لندن ارائه شده است که موفقیت روش شیمی درمانی را در بیماران تضمین می کند.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز، دارویی که با نام BOS172722 شناخته شده می تواند با وادار کردن سلولهای سرطانی به تقسیم سریع باعث افزایش اثر داروهای شیمی درمانی شود. این دارو روی موشهای آزمایشگاهی مبتلا به سرطان سینه آزمایش شده و نتایج مثبتی را در پی داشته است. امید است در آینده نزدیک این روش جدید در کنار شیمی درمانی باعث نجات جان تعداد بیشتری از بیماران مبتلا به سرطان شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال