ساعت های هوشمند رنگارنگ برای مشتریان جوانتر

به رنگ های نئون علاقه مندید؟ پس قطعا از علاقه مندان به ساعت های هوشمند به رنگ نئون از کمپانی Pebble خواهید بود. این رنگ ها از سوی کمپانی این گونه نام گذاری شده اند: آبی Fly، سبز Fresh و صورتی Hot. احتمالا شرکت پبل با این حرکت قصد دارد مشتریان جوانتری را جذب کند. […]

به رنگ های نئون علاقه مندید؟ پس قطعا از علاقه مندان به ساعت های هوشمند به رنگ نئون از کمپانی Pebble خواهید بود. این رنگ ها از سوی کمپانی این گونه نام گذاری شده اند: آبی Fly، سبز Fresh و صورتی Hot. احتمالا شرکت پبل با این حرکت قصد دارد مشتریان جوانتری را جذب کند.

چه چیزی طراحان کمپانی پبل را به عرضه ی ساعت های هوشمندشان با این رنگ ها ترغیب کرده است؟ Myriam Joire از شرکت پبل عنوان کرده که ایده ی این رنگ ها از کمپین #ColorMyPebble سرچشمه گرفته که همزمان با کمپین اصلی ساعت های هوشمند یعنی Kickstarter ایجاد شد.

رنگ های اصلی این ساعت هوشمند خاکستری و نارنجی ست که اکنون سه نسخه ی رنگی دیگر به طور موقت به آنها اضافه شد. شاید پبل در فروش ساعت های هوشمند بسیار معروف نباشد ولی اکنون با این عرضه شاید فکر تولید ساعت های هوشمند رنگارنگ را در سر کمپانی هایی مانند موتورولا و سامسونگ انداخته باشد. آیا ممکن است نسل بعدی ساعت های هوشمند در 24 رنگ متفاوت عرضه شوند؟!

لینک کوتاه | منبع: Phonereana

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال