ساعت هوشمند اپل هم در راه است

اپل این روز‌ها حسابی مشغول به کار است و برنامه‌ای بزرگ برای رویداد ۹ سپتامبر خود دارد، آیا آیفون 6 در کنار iWatch رونمایی خواهد شد؟ گزارشی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود دستگاه پوشیدنی اپل با اپلیکیشن  HealthkKit، سیستم عامل iOS 8و HomeKit ارتباط  دارد تا پیگیری سلامتی و تناسب اندام و همچنین […]

اپل این روز‌ها حسابی مشغول به کار است و برنامه‌ای بزرگ برای رویداد ۹ سپتامبر خود دارد، آیا آیفون 6 در کنار iWatch رونمایی خواهد شد؟

گزارشی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود دستگاه پوشیدنی اپل با اپلیکیشن  HealthkKit، سیستم عامل iOS 8و HomeKit ارتباط  دارد تا پیگیری سلامتی و تناسب اندام و همچنین ارتباط با گجت‌های خانگی را برای کاربر فراهم آورد.

در ادامه گفته می‌شود که دستگاه پوشیدنی اپل هر چه که باشد تا سال ۲۰۱۵ رسما عرضه نخواهد شد و اپل فقط از طراحی و سخت افزار این دستگاه رونمایی خواهد کرد.

با این گزارش توقعات از رویداد ۱۸ شهریور اپل بالاتر می‌رود و شاید باید منتظر ساعت هوشمند iWatch در همین مراسم باشیم. گفته می‌شود این ساعت سنسور‌های متعددی جهت دریافت آمار جسمی کاربر همچون ضربان قلب، فشارخون و دمای بدن خواهد داشت.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال