ساعت هوشمند Swatch از پرداخت های موبایلی و پلتفرم های مختلف استفاده می کند و نیازی به شارژ کردن آن نخواهد بود!

شرکت بزرگ سوئیسی Swatch، قصد دارد تا در چند ماه آینده، ساعت هوشمند جدیدی را معرفی نماید که می تواند رقیبی جدی برای شرکت هایی همچون مایکروسافت، سامسونگ، اپل و دیگر شرکت های تولید کننده ی ساعت های هوشمند باشد. در جدیدترین مصاحبه ای که توسط مجله ی اینترنتی Bloomberg با مدیر بخش CEO شرکت سوآچ، آقای Nick Hayek […]

شرکت بزرگ سوئیسی Swatch، قصد دارد تا در چند ماه آینده، ساعت هوشمند جدیدی را معرفی نماید که می تواند رقیبی جدی برای شرکت هایی همچون مایکروسافت، سامسونگ، اپل و دیگر شرکت های تولید کننده ی ساعت های هوشمند باشد.

در جدیدترین مصاحبه ای که توسط مجله ی اینترنتی Bloomberg با مدیر بخش CEO شرکت سوآچ، آقای Nick Hayek انجام شده است، توسط این مدیر ارشد اعلام شده است که این ساعت هوشمند، از NFC پشتیبانی کرده و سازگاری کامل با سیستم عامل ها و تلفن های هوشمند اندرویدی و ویندوزی دارد. علاوه بر آن نیز، این ساعت هوشمند نیازی به شارژ شدن نخواهد داشت!

البته اینکه این شرکت پس از مدتی طولانی از عرضه ی ساعت های هوشمند وارد رقابت با شرکت های دیگر شده است، به این دلیل بوده است که صفحه ی ساعت های هوشمند برای ارتباط با دستگاه های دیگر، بسیار کوچک می باشد، با این حال این شرکت برای رقابت با دیگران وارد این عرصه شده است. همچنین، از این مدیر ارشد در رابطه با سیستمی که سبب شده است این ساعت هوشمند نیازی به شارژ شدن نداشته باشد پرسیده شد، موضوعی که پیشتر، شرکت های دیگر با آن سر و کار داشته اند و این موضوع، یکی از مشکلات اصلی آنها به حساب می آید. این مدیر ارشد سعی کرد تا از این موضوع در آینده پرده برداری نماید.. Nick Hayek اعلام کرده است که ساعت های لوکس و تجملی این شرکت، از این پس، هوشمند خواهند بود..

Swatch smartwatch will support mobile payments, multiple platforms and won't require charging 2

Swatch یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده ی ساعت در کشور سوئیس می باشد که بیش از 30 سال تجربه دارد و تا کنون، نرم افزار های زیادی را نیز برای ساعت های خود طراحی کرده است. در واقع، عرضه ی تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن و نرم افزار توسط این شرکت در سال گذشته، یک رکورد را برای آنها در صنعت ساعت ها خلق کرد و شاید این موضوع نیز یکی دیگر از دلایلی باشد که Swatch به تولید ساعت های هوشمند روی آورده است.

بدون شک اصلی ترین و جذاب ترین موضوع در رابطه با ساعت هوشمند Swatch، باتری آن می باشد که نیازی به شارژ شدن ندارد و اگر این شرکت دست به یک حرکت انقلابی در صنعت ساعت ها زده است، پس باید شاهد ظهور چنین باتری هایی در ساعت های هوشمند شرکت های دیگر نیز باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال