سواچ برای ساعت‎های هوشمند سیستم‎عامل ارائه می‌دهد

سوآچ یکی از بزرگترین شرکت‎های تولید ساعت در سوئیس و همواره به دنبال آگاهی از آخرین اطلاعات در زمینه‎ی ساعت‎ها بوده است. به دنبال افزایش مدوام محبوبیت ساعت‎های هوشمند و شرکت‎هایی مانند Tag Heuer که دومین نسل از ساعت‎های هوشمند خود را با سیستم‎عامل اندروید ویر عرضه کرده‎اند، چطور می‎توان سواچ را دور از قافله […]

سوآچ یکی از بزرگترین شرکت‎های تولید ساعت در سوئیس و همواره به دنبال آگاهی از آخرین اطلاعات در زمینه‎ی ساعت‎ها بوده است. به دنبال افزایش مدوام محبوبیت ساعت‎های هوشمند و شرکت‎هایی مانند Tag Heuer که دومین نسل از ساعت‎های هوشمند خود را با سیستم‎عامل اندروید ویر عرضه کرده‎اند، چطور می‎توان سواچ را دور از قافله دانست؟ گروه ساخت ساعت سواچ اعلام کرده که قصد تولید سیستم‎عامل برای ساعت‎های هوشمند را دارد که جایگزین سیستم‎عامل‎های فعلی به کار گرفته شده در اکثر ساعت‎های هوشمند موجود در بازار امروزی ‎خواهد شد.

مدیرعامل سواچ Nick Hayek روز گذشته تایید کرده است که برند Tissot قصد دارد اولین مدل ساعت‎هوشمند خود را تا انتهای سال بعدی میلادی معرفی کند. این گجت هوشمند مجهز به سیستم‎عاملی خواهد بود که در سوییس و توسط سواچ توسعه داده شده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص این سیستم‎عامل منتشر نشده ولی آقای Hayek اضافه کرده است که این سیستم‎عامل به مصرف باتری کمتر نیاز دارد و امنیت داده‎ها را بهتر فراهم خواهد کرد.

شرکت سواچ هم‎چنین اعلام کرده است که سیستم‎عامل خود را به صورت متن باز در اختیار سایر شرکت‎ها قرار می‎دهد و در ادامه بیان کرده است که این شرکت نزدیک به 100 درخواست برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم‎عامل دریافت کرده که بیشتر از نیمی آن‎ها شرکت‎های مستقر در دره‎ی سیلیکونی آمریکا هستند که نمی‎خواهند محصولات آن‎ها تنها مجهز به سیستم‎عامل اندروید باشد.

به احتمال زیاد در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال بعد اطلاعات زیادی در رابطه با اولین ساعت‎هوشمند برند Tissot منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال