Swatch به دنبال انقلابی در تولید باتری‌هایی با طول عمر بالا برای ساعت‌های هوشمند

باتری ساعت‌های هوشمند و تولید باتری‌هایی با عمر بالا، همچنان یک معما به حساب می‌آید اما مدیر اجرایی شرکت سوئیسی Swatch، آقای Nick Hayek در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت در حال کار بر روی باتری‌هایی با عمر بالا بوده و یافته‌های آنان تا این لحظه نیز رضایت‌بخش بوده است. این مدیر اجرایی در مصاحبه‌ی خود […]

باتری ساعت‌های هوشمند و تولید باتری‌هایی با عمر بالا، همچنان یک معما به حساب می‌آید اما مدیر اجرایی شرکت سوئیسی Swatch، آقای Nick Hayek در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این شرکت در حال کار بر روی باتری‌هایی با عمر بالا بوده و یافته‌های آنان تا این لحظه نیز رضایت‌بخش بوده است.

این مدیر اجرایی در مصاحبه‌ی خود با روزنامه‌ی سوئیسی Handelszeitung، اعلام کرده که نه تنها Swatch از این باتری‌های جدید در ساعت‌های هوشمند خود بهره خواهد برد، بلکه انقلابی جدید در دنیای باتری‌ها را به وجود خواهد آورد و در حال حاضر، بازوی تحقیقاتی این شرکت، Belenos و همچنین تولید کننده‌ی باتری‌های این شرکت، Penata، به سختی بر روی این تکنولوژی جدید کار می‌کنند. سال گذشته بود که سوآچ اعلام کرد از تکنولوژی‌های جدید خود در دستبندهای ورزشی‌اش، در ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز استفاده خواهد کرد و حتی محصولاتی با تکنولوژی‌های جدیدتر را معرفی خواهد نمود که از جمله‌ی آنها می‌توان به دستبند ورزشی Touch Zero برای والیبالیست‌ها اشاره کرد.

البته این تمام موضوع نیست و آقای Nick Hayek اذعان داشته که بعد از ساعت‌های هوشمند، از این باتری‌ها در صنعت خودروهای الکتریکی نیز استفاده خواهد شد. وی اعلام کرده، “کسانی که توانایی تولید باتری‌هایی برای ساعت‌های هوشمند را دارند که می‌تواند تا شش ماه دوام بیاورد، از امتیازی مثبت برخوردار بوده و می‌توانند این تکنولوژی را به صنعت خودروهای الکتریکی نیز وارد کنند.”

در حال حاضر، بهترین ساعت‌های هوشمند بازار با قدرتمندترین باتری‌ها، Apple Watch و Moto 360 هستند که قادرند تا 1 روز دوام بیاورند. اما آیا شرکت سوئیسی سوآچ که از لوکس‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند می‌باشد، می‌تواند انقلابی در صنعت تولید باتری‌های قدرتمند را به وجود آورد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال