سامسونگ بازار فروش را در شش ماهه ی اول سال از دست داده است

وقتی سامسونگ گزارش مالی سه ماهه ی منتهی به 30 ژوئن را منتشرکرد می توانستیم رکود احتمالی را پیش بینی کنیم. کمپانی های بزرگ اقتصادی دنیا رکود را برای سامسونگ پیش بینی کرده اند و حالا ووقت این است که سامسونگ قدرتمند با مشکلات مالی رو به رو شود. امروز سامسونگ گزارش نیمه ی اول […]

وقتی سامسونگ گزارش مالی سه ماهه ی منتهی به 30 ژوئن را منتشرکرد می توانستیم رکود احتمالی را پیش بینی کنیم. کمپانی های بزرگ اقتصادی دنیا رکود را برای سامسونگ پیش بینی کرده اند و حالا ووقت این است که سامسونگ قدرتمند با مشکلات مالی رو به رو شود. امروز سامسونگ گزارش نیمه ی اول سال خود را منتشر کرد که می توان در آن ضربه های اقتصادی که به سامسونگ وارد شده را به وضوح مشاهده کرد.

طی این گزارش سهم سامسونگ از بازار جهانی سال به سال 1.9 درصد کاهش داشته است. در شش ماهه ی اول سال سامسونگ 223.69 میلیون دستگاه تلفن هوشمند مبادله کرده است.

بارها درباره ی دلایل این رکود مطالبی را عنوان کرده ایم. یکی از مهم ترین دلایل این رکود شاید این است که تولید کننده های چینی بازار پایین رده و میان رده ها را قورت داده اند و حتی سامسونگ نتوانست با عرضه ی پرچمدارش اس5 بازار را به دست بگیرد.

شاید اکنون گلکسی نوت 4 تمام امید سامسونگ باشد.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال