سامسونگ گلکسی گرند Prime رسما معرفی شد

  سامسونگ امروز رسما تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی گرند پرایم را معرفی کرد. این تلفن هوشمند یک دستگاه اندرویدی مقرون به صرفه است که چند هفته ی پیش اولین بار در ویتنام لو رفت. این تلفن هوشمند با یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده به بازار عرضه می شود تا گرفتن سلفی […]

 

سامسونگ امروز رسما تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی گرند پرایم را معرفی کرد. این تلفن هوشمند یک دستگاه اندرویدی مقرون به صرفه است که چند هفته ی پیش اولین بار در ویتنام لو رفت.

این تلفن هوشمند با یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده به بازار عرضه می شود تا گرفتن سلفی های گروهی را جذاب تر کند. سامسونگ واژه ی groupfies را برای اشاره به سلفی های گروهی استفاده کرده است. دوربین اصلی این تلفن هوشمند نیز 8 مگاپیکسل است که به فلاش LED مجهز است و می تواند با کیفیت 1080p فیلم برداری کند.

از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می توان به سیستم عامل اندورید کیت کت 4.4، صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 540 در 920، قابلیت اتصال به شبکه های 3G، پردازنده ی 1.2 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه ی رم، حافظه ی داخلی 8 گیگابایت و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی اشاره کرد. این تلفن هوشمند با ابعاد 144.8 x 72.1 x 8.6، 156 گرم وزن دارد و با یک باتری 2600 میلی آمپر ساعت پشتیبانی می شود.

به نظر می رسد این تلفن هوشمند از اوایل این هفته در هند عرضه شود و قیمتی حدود 250 دلار خواهد داشت.

Samsung-Galaxy-Grand-Prime---official-images (1) Samsung-Galaxy-Grand-Prime---official-images (2) Samsung-Galaxy-Grand-Prime---official-images (4) Samsung-Galaxy-Grand-Prime---official-images

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال