سریع ترین عکس را چه تلفن هوشمندی میگیرد؟

موضوع وقتی مهم میشود که شما در موقعیتی خاص قرار میگیرید و نیاز هست تا در سریعترین زمان ممکن و بدون آمادگی قبلی یک یا چند عکس تهیه کنید. در اینجا پرچمدار جدید HTC یعنی HTC One M8 آماده است تا تنها در 2.3 ثانیه روشن شود، اپلیکیشن دوربین را باز کند، فوکوس کند، یک […]

موضوع وقتی مهم میشود که شما در موقعیتی خاص قرار میگیرید و نیاز هست تا در سریعترین زمان ممکن و بدون آمادگی قبلی یک یا چند عکس تهیه کنید.

در اینجا پرچمدار جدید HTC یعنی HTC One M8 آماده است تا تنها در 2.3 ثانیه روشن شود، اپلیکیشن دوربین را باز کند، فوکوس کند، یک عکس بگیرد و ذخیره کند! بله تمام این مراحل در 2 و سه دهم ثانیه انجام میشود و در بین 11 پرچمدار رکورد سریعترین اسنپ شات را به ازان خود میکند.

پرچمدار سامسونگ یعنی Samsung Galaxy S5 نیز با اندکی فاصله و تنها در 2.5 ثانیه مراحل روشن شدن تا ثبت عکس را طی میکند و در جایگاه دوم قرار میگیرد.

جایگاه سوم نیز بصورت اشتراکی متعلق به ال جی و سامسونگی هاست و غول جدید LG یعنی LG G3 به همراه Samsung Galaxy Note 3 تنها در 2.7 ثانیه اولین عکسشان را برای شما میگیرند.

جایگاه چهارم نیز اشتراکاً به سونی و اپل رسیده است و پرچمداران این دو شرکت یعنی Apple iPhone 5S و Sony Xperia Z2 در زمان 3 ثانیه موفق به ثبت اولین عکس خود شده اند.

در رتبه های بعدی نیز شاهد حضور Huawei Ascend P7 و Oppo Find 7a هستیم که اولین عکسشان را در 3.3 ثانیه ثبت کرده اند و پس از آنها نیز Google Nexus 5 با زمان 3.5 ثانیه و LG G pro 2 با زمان 4 ثانیه قرار دارند.

اما حدث بزنید پرچمدار قدرتمند نوکیا یعنی Nokia Lumia 1020 با دوربین 41 مگاپیکسلی اش در این تست چه کرده است؟ درحالی که رزولوشن سنسور این پرچمدار حدود 10 برابر بیشتر از HTC One M8 است، زمان ثبت اولین عکس آن نیز حدود 4 برابر بیشتر بوده و 10 ثانیه زمان لازم است تا اولین عکستان را با Lumia 1020 بگیرید و ذخیره کنید.

لینک کوتاه | منبع : phonarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال