شبکه ی PSN پس از حمله ی Lizard Squad، مجددا در دسترس قرار گرفت!

شبکه ی PlayStation Nerwork، پس از حمله ی گروهی از هکر ها که خود را Lizard Squad نامیده بودند، مجددا و بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران قرار گرفت. این اتفاق چند روز پیش افتاده بود و این گروه، هر دو شبکه ی آنلاین PSN و Xbox Live را مورد هدف قرار داده بود به گونه […]

شبکه ی PlayStation Nerwork، پس از حمله ی گروهی از هکر ها که خود را Lizard Squad نامیده بودند، مجددا و بدون هیچ مشکلی در اختیار کاربران قرار گرفت.

این اتفاق چند روز پیش افتاده بود و این گروه، هر دو شبکه ی آنلاین PSN و Xbox Live را مورد هدف قرار داده بود به گونه ای که کاربران قادر نبودند تا در ایام تعطیلات کریسمس، به شبکه های آنلاین کمپانی های سونی و مایکروسافت متصل شوند. موضوع زمانی آزار دهنده تر میشد که افراد بسیار زیادی بودند که برای تعطیلات کریسمس، اقدام به خرید کنسول کرده بودند یا کنسول بازی هدیه گرفته بودند و در این زمان، قادر به دانلود بازی ها و دریافت بروزرسانی های مورد نیاز نبودند. یکی از این موارد، از دست دادن نسخه ی FIFA Ultimate Team از سوی EA می باشد که بسیاری از افراد نتوانستند به آن دست پیدا کنند.

پس از این اتفاق، گروه Lizard Squad اعلام کرده است که دیگر به حملات خود به شبکه های این دو کمپانی بزرگ ادامه نخواهد داد که نتیجه ی آن، فعالیت کامل این دو سرویس و شبکه در حال حاضر می باشد. البته بسیاری از بخش های مختلف Xbox Live پس از حمله ی هکرها، به سرعت در دسترس قرار گرفت و مشکلات آن حل شد اما شبکه ی PSN با کمی تاخیر در دسترس کاربران قرار گرفته است.

البته بسیاری از افراد معتقد هستند که مهندسین سونی قادر به توقف این حملات و رفع مشکل آن ها نبوده اند و دلیل اینکه شبکه ی PSN هم اکنون در دسترس می باشد، به علت این است که حملات DDoS گروه Lizard Squad متوقف شده است که این موضوع، جای تامل بسیار زیادی دارد…

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما نیز از دارندگان این کنسول ها می باشید و این حملات، شما را نیز آزار داده است؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال