شیائومی تنها برای 24 ساعت سومین تولید کننده ی بزرگ تلفن های هوشمند در دنیا بود!

روز گذشته موسسه ی کره ای تحقیقات بازار HIS iSuppli آماری مبنی بر تبدیل شدن شیائومی به سومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند دنیا منتشر کرد، و تقریبا در 24 ساعت ورق برگشت! تقریبا همگی از ادغام دو شرکت لنوو و موتورلا با یکدیگر با خبرید و اکنون جمع آمار این دو کمپانی با […]

روز گذشته موسسه ی کره ای تحقیقات بازار HIS iSuppli آماری مبنی بر تبدیل شدن شیائومی به سومین تولید کننده بزرگ تلفن های هوشمند دنیا منتشر کرد، و تقریبا در 24 ساعت ورق برگشت!

تقریبا همگی از ادغام دو شرکت لنوو و موتورلا با یکدیگر با خبرید و اکنون جمع آمار این دو کمپانی با یکدیگر شیائومی را به رده ی چهارم پرت می کند. مسئول بخش موبایل موتورولا در اکانت توییترش نوشت:

به شیائومی برای تبدیل شدنش به سومین تولید کننده ی تلفن های هوشمند تبریک می گویم، متاسفانه این مقام تا زمانی که معامله موتورلا و لنوو انجام شد تنها 24 ساعت دوام داشت.

Rick Osterloh، سی ام اکتبر 2014

بنابر آمار IDC شیائومی 17.3 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در فصل سوم سال فروخته است، در حالی که این آمار برای لنوو 16.9 میلیون دستگاه بوده است و به اتفاق فروش موتورلا این کمپانی های ادغام شده هم اکنون در رده ی سوم قرار دارند.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال