شیشه نمایشگر Apple iPhone 6 و 6 Plus به راحتی خراش برمیدارد!

صاحبان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل با یک مشکل جدید روبرو شده اند! به گفته ی آنها، شیشه نمایشگر تلفن هوشمندشان به سادگی خش برمیدارد و اصلا مانند آیفون های قبلیشان ضد خش نیست. درحالی که یک نفر چنین مشکلی را در انجمن پشتیبانی اپل مطرح کرده بود، بیش از 600 نفر تاکنون […]

صاحبان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل با یک مشکل جدید روبرو شده اند! به گفته ی آنها، شیشه نمایشگر تلفن هوشمندشان به سادگی خش برمیدارد و اصلا مانند آیفون های قبلیشان ضد خش نیست.

درحالی که یک نفر چنین مشکلی را در انجمن پشتیبانی اپل مطرح کرده بود، بیش از 600 نفر تاکنون این موضوع را تایید کرده اند که تلفن هوشمند آنها نیز با این مشکل مواجه شده. حتی برخی از آنها گفته اند که تنها پس از یک هفته استفاده معمولی از تلفن هوشمند خود با مشکل روبرو شده اند که واقعا نا امید کننده است.

اپل قبلا گفته بود که نمایشگر آیفون های جدید با یاقوت کبود پوشانده خواهند شد، اما ظاهرا این مورد عملی نشده و اپل از یک شیشه معمولی (حتی سطح پایینتر از گوریلا گلس که در تلفن های هوشمند پرچمدار سایر شرکت ها استفاده میشود) برای آیفون 6 و 6پلاس استفاده کرده است. چرا که یاقوت کبود به عنوان دومین ماده ی سخت شناخته شده در دنیا، به هیچ عنوان به این سادگی ها خش برنمیدارد.

البته باید اضافه کرد اپل در طراحی جدید آیفون 6، ضمن حذف کردن لبه های محافظ نمایشگر (برآمدگی کوچکی که در کنار نمایشگر آیفون های قبلی قرار داشت و باعث محافظت از شیشه ی آن در هنگام قرار گرفتن در سطوح صاف میشد) باعث شده تا سطح شیشه در معرض خطر بیشتری قرار بگیرد.

پس اگر قصد دارید آیفون 6 خریداری کنید، حتما یک محافظ نمایشگر نیز همراهش بگیرید، چرا که اگر اپل در کشورهای دیگر سرویسی برای این کار نیز در نظر بگیرد، فعلا در کشورمان چنین چیزی در دسترس نخواهد بود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال