گوشی HTC Bolt احتمالاً با نام HTC 10 evo عرضه می‌شود

گوشی Bolt اچ‌تی‌سی مدتی است که سروصدای زیادی را به راه انداخته و شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده است؛ حالا  Evan Blass فاش کننده‌ی معروف توئیتری مشخص کرده که Bolt تنها نام رمز ساخت این دستگاه بوده و اچ‌تی‌سی این گوشی را با نام HTC 10 Evo معرفی خواهد کرد. باتوجه به تصاویر رندر فاش […]

گوشی Bolt اچ‌تی‌سی مدتی است که سروصدای زیادی را به راه انداخته و شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده است؛ حالا  Evan Blass فاش کننده‌ی معروف توئیتری مشخص کرده که Bolt تنها نام رمز ساخت این دستگاه بوده و اچ‌تی‌سی این گوشی را با نام HTC 10 Evo معرفی خواهد کرد.

باتوجه به تصاویر رندر فاش شده از این گوشی می‌توان گفت که گوشی مورد اشاره جز خانواده‌ی HTC 10 خواهد بود. اگر از جمله علاقه‌مندان به شرکت اچ‌تی‌سی باشید حتما متوجه شده‌اید که این اولین بار نیست که از نام‌های bolt و یا evo  برای یک گوشی استفاده می‌شود. گوشی‌هایی نظیر HTC Thunderbolt و HTC Evo 4G از محصولات متنوع اچ‌تی‌سی هستند هرچند گفته می‌شود HTC 10 Evo شباهتی به گوشی‌های نام برده شده نخواهد داشت.

فعلا اطلاعات زیادی در مورد گوشی مورد بحث ما در دسترس نیست. شایعات گذشته حکایت از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و یا QHD داشته‌اند. گفته می‌شود این گوشی ممکن است درگاه 3.55 میلی‌متری صدا را کنار بگذارد و از چیپست اسنپ‌دراگون 810 استفاده کند. فعلا مشخص نیست که این گوشی در چه زمانی معرفی خواهد شد اما از آن‌جایی که HTC 10 Evo تایدییه‌ی رگولاتوری FCC را دریافت کرده، گمان می‌رود زمان معرفی این گوشی بسیار نزدیک باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال