نسخه بین‌المللی HTC Bolt با عنوان HTC 10 evo دوم آذرماه معرفی می‌شود

جدیدترین پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی موسوم به HTC Bolt فعلا در آمریکا و در انحصار اپراتور Sprint این کشور است. چیپست قدیمی اسنپ‌دراگون 810 این گوشی و دیگر مشخصه‌های فنی آن اصلا با قیمت این گوشی هم‌خوانی ندارند و سخت است بتوان باور کرد که این گوشی 600 دلار قیمت دارد. علاوه‌بر چیپست قدیمی HTC Bolt، نمایشگر […]

جدیدترین پرچم‌دار شرکت اچ‌تی‌سی موسوم به HTC Bolt فعلا در آمریکا و در انحصار اپراتور Sprint این کشور است. چیپست قدیمی اسنپ‌دراگون 810 این گوشی و دیگر مشخصه‌های فنی آن اصلا با قیمت این گوشی هم‌خوانی ندارند و سخت است بتوان باور کرد که این گوشی 600 دلار قیمت دارد. علاوه‌بر چیپست قدیمی HTC Bolt، نمایشگر 5.5 اینچی QHD، حافظه‌ی رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌روند. شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی در نظر گرفته و از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز برای شارژ این گوشی استفاده کرده است. تمامی این مشخصات شاید قابل قبول به نظر برسند اما هرگز نمی‌توانند قیمت 600 دلاری این گوشی را توجیه کنند.

با تمامی این موارد قرار نیست که این گوشی تا زمان پایان تولید خود در انحصار اپراتور یاد شده بماند. اچ‌تی‌سی قرار است نسخه‌ی دیگری از این گوشی را تحت عنوان 10 evo برای دیگر مناطق عرضه کند. حالا و براساس گزارش‌های رسیده از تایوان، اچ‌تی‌سی در تاریخ دوم آذرماه رویدادی را در این کشور برگزار می‌کند و قرار است در همین رویداد به معرفی نسخه‌ی دیگری از این گوشی بپردازد. گوشی HTC 10 evo قرار است نسخه‌ی بین‌المللی HTC Bolt به حساب آید و تنها با یکی دو تغییر که شامل ضدآب بودن این گوشی خواهد شد روانه بازار شود. علاوه بر این،‌ گوشی مورد اشاره در نسخه‌ی 64 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. اروپا، آفریقا و آسیا بازار اصلی گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال