گوشی‌هوشمند HTC 10 evo رسما معرفی شد

بعد از شایعات فراوان، اچ‌تی‌سی رسما از گوشی‌هوشمند جدید خود موسوم به HTC 10 evo رونمایی کرد. این گوشی که در واقع نسخه‌ی جهانی گوشی Bolt همین شرکت به شمار می‌رود با تمامی مشخصه‌های فنی همین گوشی منتشر شده و تفاوت آن‌چنانی در میان این دو مشاهده نمی‌شود. گوشی‌هوشمند HTC 10 evo با همان بدنه‌ی تمام فلزی و ابعاد […]

بعد از شایعات فراوان، اچ‌تی‌سی رسما از گوشی‌هوشمند جدید خود موسوم به HTC 10 evo رونمایی کرد. این گوشی که در واقع نسخه‌ی جهانی گوشی Bolt همین شرکت به شمار می‌رود با تمامی مشخصه‌های فنی همین گوشی منتشر شده و تفاوت آن‌چنانی در میان این دو مشاهده نمی‌شود.

گوشی‌هوشمند HTC 10 evo با همان بدنه‌ی تمام فلزی و ابعاد 153.6 در 77.3 در 8.1 میلی‌متری و وزن 174 گرمی عرضه شده است. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی با پنل Super LCD 3  رزولوشن QHD را به کاربر تحویل می‌دهد و لایه‌ی گوریلا گلس 5 نیز وظیفه‌ی محافظت از این پنل را برعهده گرفته است.

گوشی‌هوشمند HTC 10 evo رسما معرفی شد

گوشی مورد اشاره به چیپست اسنپ‌دراگون 810, 3 گیگابایت رم و حافظه‌ی داخی 32 یا 64 گیگابایتی مجهز گردیده که می‌توان توسط کارت حافظه‌ی جانبی این مقدار را تا 2 ترابایت نیز افزایش داد. در بخش دوربین این گوشی سنسوری 16 مگاپیکسلی با دهانه‌ی لنز f/2.0 قرار گرفته است. این سنسور به ویژگی‌هایی همچون لرزشگیر آپتیکال تصاویر و PDAF مجهز شده؛ در آن سوی گوشی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی با دهانه‌ی لنز f/2,4 برای دوربین جلوی گوشی تعبیه شده است.

گوشی‌هوشمند HTC 10 evo رسما معرفی شد

از دیگر مشخصه‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به پشتیانی از نسل چهارم اینترنت همراه، .وای‌فای دو بانده، بلوتوث 4.1، NFC، جی‌پی‌اس و یو‌اس‌بی Type-C اشاره کرد. تمامی موارد گفته شده از این گوشی را یک باتری 3,200 روشن نگه‌ می‌دارد که قابل تعویض هم نیست. اچ‌تی‌سی در این موبایل سیستم شارژر سریع 2 را قرار داده تا کاربران با سرعت بیشتری به شارژ گوشی خود اقدام کنند.

پیش‌فروش گوشی‌هوشمند HTC evo 10 از هم‌اکنون در تایوان و در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی و خاکستری تیره شروع شده است. نسخه ی 32 گیگابایتی این گوشی برچسب 564 دلاری را به خود می‌بیند و نسخه‌ی 64 گیگابایتی نیز 626 دلار قیمت دارد. انتظار می‌رود عرضه‌ی رسمی این گوشی از هفته‌ی آینده به صورت رسمی شروع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال