طنز: افکار عجیب ما هنگام خرید اپلیکیشن برای تلفن هوشمندمان!

بپذیریم که تعداد بسیار کمی از ما قبل از خرید یک برنامه برای گوشی هوشمند خود مکث نمی کنند! شاید مهمترین دلیل آن، بیرون کشیدن پول از جیب است، 1000 تومان یا حتی مقداری که کمتر از پول یک چای یا قهوه در کافی شاپ باشد برخی افراد را در شک و تردید قرار می دهد! هرگز به […]

بپذیریم که تعداد بسیار کمی از ما قبل از خرید یک برنامه برای گوشی هوشمند خود مکث نمی کنند!

شاید مهمترین دلیل آن، بیرون کشیدن پول از جیب است، 1000 تومان یا حتی مقداری که کمتر از پول یک چای یا قهوه در کافی شاپ باشد برخی افراد را در شک و تردید قرار می دهد!

هرگز به این فکر نکنید که ما صدها هزار تومان به گوشی، تبلت و لپ تاپ خود و بیش از صدها هزارتومان برای اعضای خانواده خود، به علاوه ی صدها هزارتومان برای خدمات مورد استفاده تمام دستگاه ها پرداخت می کنیم.

توسعه دهندگان این را می دانند اما نمی خواهند برنامه های خود را با آگهی های تبلیغاتی به هم بریزند. برخی ها اپلیکیشن های قابل ارتقاء را اول به صورت رایگان ارائه می دهند تا درصورت ارتقا هزینه پرداخت کنید و هنوز برخی دیگر با آگهی ها به شما ضربه می زنند، برنامه های خرید را به شما پیشنهاد می دهند و شما پول بیشتری را نسبت به توسعه دهنده ای که با گزینه ی پرداخت اولیه خرج می کنید.

همپنین باید گفت اکثر این برنامه ها توسط شرکت های کوچک و اشخاص عرضه میشوند و در صورتی که کار آنها خوب باشد، واقعا خرج کردن این مقدار کم از جیب چندان هم معامله بدی نیست و باعث حمایت از آنها خواهد شد.

در تصاویر زیر که بصورت طنز تهیه شده اند، طنز پرداز خرید یک اپلیکیشن را با خرید های روزمره مانند خرید یک نوشیدنی، بلیت فیلم، تلفن هوشمند و تبلت مقایسه میکند.

آیا هزینه کردن برای یک اپلیکیشن واقعا اینقدر کار دشواریست؟

How-we-look-at-buying-apps

How-we-look-at-buying-apps (1)

How-we-look-at-buying-apps (2)

How-we-look-at-buying-apps (3)

How-we-look-at-buying-apps (4)

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال