عرضه ی اپلیکیشن های اختصاصی اچ تی سی برای سایر آندرویدی ها

اچ تی سی قصد دارد اپلیکیشن های انحصاری خود را سایر تلفن های هوشمند آندرویدی عرضه کند. بنا به مطالب منتشر شده اچ تی سی یک جدید با نام آزمایشگاه های HTC Creative ایجاد کرده و از طریق آن قصد دارد اپلیکیشن های خود را عرضه نماید. اولین محصولی که در دست آماده سازی قرار […]

اچ تی سی قصد دارد اپلیکیشن های انحصاری خود را سایر تلفن های هوشمند آندرویدی عرضه کند.

بنا به مطالب منتشر شده اچ تی سی یک جدید با نام آزمایشگاه های HTC Creative ایجاد کرده و از طریق آن قصد دارد اپلیکیشن های خود را عرضه نماید. اولین محصولی که در دست آماده سازی قرار گفته اپلیکیشن Zoe است که اولین بار در مدل One M7 قرار گرفت این اپلیکیشنبه شما امکان ترکیب ۱۶ویدیو و عکس به یکدیگر را می دهد. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب تصاویر و پوسته کلیپ است و سپس اپلیکیشن به صورت خودکار یک ویدیوی خاطره انگیز برای شما آماده می کند.

اچ تی سی برنامه ریزی کرده که قابلیت های Zoe را ارتقا دهد و در اواخر این هفته نسخه جدیدش را منتشر کند و همچنین با حذف محدودیت های نصب آن را به دیگر دستگاه ها هم انتقال دهد.

گروه Creative Labs قصد دارند دیگر اپلیکیشن های انحصاری این شرکت تایوانی را هم برای تمام تلفن ها و تبلت های اندرویدی آماده عرضه کنند.

لینک کوتاه | منبع: Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال